zaterdag, februari 09, 2008

Zoek de verschillen/ Looking for the difference


Na een paar keer dragen ben ik toch weer aan het 'sleutelen' gegaan. Ik heb heel het vest uit elkaar gehaald. De mouwen heb ik uitgehaald en opnieuw gebreid en nu niet volgens het patroon maar strakker. De panden heb ik ietsje uitgehaald en dus korter gemaakt.
Zo bevalt dit vest me veel beter.

I frogged the sleeves and made them smaller.
I frogged a piece of the back and front and now the cardigan wears much nicer.

14 Comments:

Blogger Unknown said...

Oooh wat een wereld van verschil en de mouwen zijn zo heeel sierlijk. Ga je Bay ook zo aanpakken?

9:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ziet er inderdaad mooier uit zo. Knap dat je het nog kon opbrengen de mouwen nog een keer te breien!

10:51 p.m.  
Blogger Unknown said...

Hartstikke mooi, staat je goed! Wat een moed om het alsnog te veranderen, bewonderenswaardig hoor.

1:03 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Die mouwen zijn zo veel mooier en ook handiger, lijkt me. Het blijft een prachtig vest.

11:05 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Petje af, zo is ie veel mooier en draag je hem vast ook met meer plezier! Marijgje

11:28 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zo is het nog mooier, je werd er een beetje lang van, van het vorige model. dit draagt fijner en het staat net iets mooier. Geweldig, dat je het dan gewoon opnieuw gaat breien!

marcella
http://nuttigenfraai.web-log.nl

6:05 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

je zult er nu vast meer plezier van hebben! :)

7:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dapper hoor en echt een verbetering. Veel plezier met dragen.

8:06 a.m.  
Blogger Saskia said...

dat vind ik nou zo knap, dat je dan gewoon een stuk over doet... ik zou het geduld niet kunnen opbrengen denk ik. Good job! :-)

(dankjewel trouwens voor je lieve commentaar op mijn blog)

9:25 a.m.  
Blogger Rineke said...

hij is mooi! mouwen inderdaad meer 'van nu'! Wat een verschil. En inderdaad knap dat je jezelf zover krijgt om het te veranderen.

3:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

knap om dat te doen. Die mouwen zien er inderdaad comfortabeler uit. Veel draagplezier!

5:17 p.m.  
Blogger Irma said...

Het is ineens een heel andere stijl geworden.
En inderdaad:
beter uitgehaald en opnieuw gebreid dan een kledingstuk dat niet gedijt.

10:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zo zit inderdaad mooier!! Knap hoor om de mouwen opnieuw te breien. Had ik niet op kunnen brengen. Komt waarschijnlijk ook omdat ik nij niet waag aan dit soort grote projekten.... Erg mooi!!

10:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

This cardigan is very lovely, I like it !

8:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home