donderdag, maart 20, 2008

.....

Geen zin in breien.
Geen zin in bloggen.
Gespannen en onzeker.
Mijn vader is ernstig ziek.
Mijn aandacht en energie gaat naar hem. Andere dingen en zaken zijn nu even helemaal niet belangrijk.

Van veel lieve mensen, waaronder breiers, krijg ik steun en dat doet me goed. Een aantal breisters gaven me de tip om toch te blijven breien, ondanks dat er niks uit mijn handen lijkt te willen komen. Ik zal met deze sjaal beginnen, als steun voor mezelf.

Don't like knitting, don't like blogging, because my Dad is very ill.
Everything else in the world is not important now.
But it is so good to feel so much lovely people around me, who give me power to go on. The knitters tell me to go on knitting, so I start with this wrap.

28 Comments:

Blogger dagmar said...

Nogmaals veel sterkte toegewenst en het patroon wat je uitgekozen hebt is prachtig.

8:55 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel veel sterkte. Bij zo'n bericht denk ik altijd aan het laatste jaar van mijn vader, nu al weer 12 jaar geleden. Ik weet hoezeer dit je in beslag kan nemen. Ik leef met je mee.
Ik denk ook dat het goed is om toch te breien, of gewoon ongeremd te tekenen. Het patroon dat je hebt uitgekozen is prachtig, ik gebruikte het voor mijn lamp, het breit lekker makkelijk weg. Iets wat je onder deze omstandigheden maakt zal altijd heel speciaal blijven.

10:02 a.m.  
Blogger Guernseygal said...

Oh no! I'm so sorry to hear your news. I will keep him in my thoughts and send healing ones in your/his direction. Hope he gets better soon

10:25 a.m.  
Blogger Ammerins said...

Ik denk aan je. Gisteravond hebben we het uitgebreid gehad over onze vaders. Ze zijn zo belangrijk!

Kus, Ammerins

10:43 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oh, lieve Tijm, ook ik wil je veel sterkte toewensen. Ik had al het een en ander gehoord van je zus.

Ik kan me voorstellen dat je hoofd niet naar breien staat. Misschien dat je het op een bepaald moment toch weer oppakt.

Nogmaals sterkte voor jullie allemaal!

Liefs, Hannah

1:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijden!

2:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

heel veel sterkte!!!!!!!

2:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

oh, Tijm, ik wens je veel sterkte.
En de rest van je familie ook.

4:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik wens je veel sterkte en breien kan de aandacht even afleiden van je zorgen

7:10 p.m.  
Blogger MoonWise said...

Tijm, mijn hart gaat naar je uit! Ik wens jou, je vader en jouw familie alle kracht die jullie kunnen gebruiken.

7:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zeer dikke knuffel. Sterkte. Volg je hart.

6:36 a.m.  
Blogger Mariella said...

Veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Liefs, Mariella

8:33 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

sterkte!

11:28 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

He vervelend voor jullie,sterkte dan met elkaar..hilly

3:45 p.m.  
Blogger Jenneke said...

heel veel sterkte meissie! Doe wat je hart je ingeeft.

7:38 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Heel veel sterkte, energie en liefde voor je gezin en familie.Ik had het al een beetje gelezen op Ravelry, en Carla M. had een wijs advies. Breien kan net even een welkome afleiding zijn, en je kan je later warmen aan de sjaal en de herinneringen aan deze tijd.
Een hele dikke knuf.

9:57 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lieverd, wat zal dit een byzondere sjaal worden! Sterkte meis en je weet me te vinden, Marijgje

11:22 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

heel veel sterkte gewenst !!!

11:35 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

*stiekem*

A very big hug!!

Ik denk aan je, Tijm..

liefs, knijn

6:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

harteke, heel veel sterkte. ook ik steun de gedachte dat je het best een project onder handen kunt hebben. als je handen iets te doen hebben is het meestal makkelijker om je hoofd rustig te krijgen. knuf!

7:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Tijm, wat een verdrietig bericht op je blog en ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dan dat ook ik je heel veel kracht wens voor de komende periode en dat ik aan jullie denk.
Heel veel liefs!!!

10:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tijm, sterkte gewenst voor jou, je zus en je ouders. Ik kan me voorstellen dat je gedachten nu alleen maar dáár zijn

marcella
http://nuttigenfraai.web-log.nl

4:37 p.m.  
Blogger José said...

Sterkte! Ik typ momenteel weinig, maar ik denk wel aan je.

8:30 p.m.  
Blogger Emmy said...

heel veel sterkte toegewenst

8:45 p.m.  
Blogger LMMCRL said...

Lieve Tijm,
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, veel liefs
Lous

1:18 a.m.  
Blogger Saskia said...

heel veel sterkte lieve Tijm! En alleen breien als je zin hebt hoor!

9:54 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Tijm,

Ik liep nogal achter in blogland, dus lees dit nu pas. Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk kan de sjaal je steun geven in deze moeilijke tijd.

8:44 a.m.  
Blogger Rineke said...

oh lieve Tijm wat een zorgen. Ik denk ook aan je hoor.

6:03 a.m.  

Een reactie posten

<< Home