zondag, mei 04, 2008

De vreemdste/mooiste plek waar je het wel eens gedaan hebt........

...............en dan bedoel ik breien. Voor mij is die plek op een bankje in Park Güel met het uitzicht over Barcelona. Zeer ontspannend, mooi weer en ondanks de drukte om me heen toch zo'n rust ervaren.

The strangest place were you ever done it.......................knitting I mean.
For my is this a bench in Park Güel with a view over Barcelona.



Jammer dat de mooiste garenwinkel van Barcelona steeds dicht was als ik er kwam. Zelfs dinsdag, toen volgens de openingstijden de winkel toch echt los moest zijn, was deze dicht.

It was a pitty that the yarnshop of Barcelona was always closed when I visit it. Even when the sign sayed that it must be open.

11 Comments:

Blogger Angelique den Brok said...

Geen schoenen en geen garen mee naar huis, het is niet eerlijk! Gelukkig wel een leuke reis!

10:06 a.m.  
Blogger Breibeest said...

Ooh, wat een ontzettend mooie plek is dat inderdaad :-)
Maar ik moet zeggen dat ons balkonnetje, vanmiddag, in de zon, me ook prima bevalt hoor!
Ik heb al eerder een foto van die wolwinkel in Barcelona gezien, was dat op jouw blog? Erg jammer dat-ie dicht was. Volgende keer beter (meteen goeie reden om eens terug te keren, nietwaar!).

10:47 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie foto's! Wat heerlijk toch dat we zo overal ter wereld ons breiwerkje op kunnen diepen uit onze tas!

11:09 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Nou ben ik ECHT jaloers. Je bent in HET park geweest. Wat een mooie foto/herinnering.
Balen van de garen winkel, misschien kan je een keer iets online bestellen?

12:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

mijn vreemdste/mooiste plek: de victoria falls in zambia. toegegeven, dat was geinspireerd door een hype-je over extreme knitting. m'n sok werd vooral heel erg nat ;)

11:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooie plek om te breien zeg! Leuk om die foto te zien.

De meest bijzondere plek waar ik heb zitten breien is denk ik wel in IJsland en op de terugweg naar Denemarken op de veerboot. We hadden heel goed weer gedurende die tocht en we zaten buiten op het dek. Een hele IJslandse trui heb ik toen gebreid! Voor een deel nog op IJsland en de rest op de boot.

8:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hihi.. Leuk!

Zo heb ik een grappige foto van mezelf breiende op het hoogste punt van een reuzenrad in walibi world! :)

12:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie plek! En die winkel was vorig jaar toen ik in Barcelona was ook steeds dicht...

3:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

een van lievelingsplekken van mij: park guel. Maar nog specialer vind ik de onderkant van het terras: met die schuine zuilen. Maar uiteraard is het boven beter breien!

10:44 p.m.  
Blogger Saskia said...

ik ken dat bankje ja, jaaaaren geleden ook gezeten, zonder breiwerkje, daar was ik toen nog niet mee bezig. Heel jammer van die gesloten winkel. Heel jammer.

8:49 a.m.  
Blogger Saskia said...

oh ehm... enne ik heb je na-geaapt... ;-)

9:04 a.m.  

Een reactie posten

<< Home