zondag, mei 11, 2008

Moederdag

Ik doe niet aan moederdag, maar mijn kinderen blijkbaar wel. Ze verrasten mij gistermiddag opeens met een prachtig kado. Een nieuwe tuinoverall!!!!!!! Iets wat echt erg nodig had, daar mijn oude uitelkaar begon te scheuren doordat hij 'gaar' was.
En een andere verrassing: het bestelde garen Ireland van Wolhalla is aangekomen!! Prachtig handgeverfd garen waarmee ik 'echte' Ierse sokken ga breien tijdens onze vakantie in Ierland, over 2 weken.
Nu nog een goed patroon zoeken.

Mothersday.
My kids made me happy with a new gardenclothing. It was so nice to get a new one, because the old one had big holes in it.
And the postman made me happy because he delivered the yarn from Wolhalla called Ireland. In 2 weeks we're flying to Ireland and there I would like to knit real Irisch socks. Now I must find a pattern.

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zo'n overall had ik nou ook gewild.. *hihi*
Lief van je kids zeg..
Mooi garen ook, benieuwd wat het gaat worden!!

1:49 p.m.  
Blogger Unknown said...

Hee meisje,
lang geleden dat ik kwam buurten op je blog, nu bezig om in te halen (ook bij anderen) Je Mystic is prachtig geworden, en: Barcelona: meis wat een luxueuze ervaring....En voor moederdag (Het slaat nergens op, maar wat is het toch leuk...) Jouw kadootjes waren minstens zo leuk als de mijne. We zijn verwend...

11:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat een schitterend garen! Echt prachtig: daar moet een bijzonder patroon bij!

6:54 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk zulke spontane kids! En wat is dat garen van Wolhalla mooi! Heb je al gekeken in Knitting on the road naar een Iers patroon? Marijgje

9:09 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb dit mooie garen ook besteld - ben ook Ierlandfan. Ik ga er sokken met een Aran-patroon breien. Ben erg benieuwd wat jij ervan breit. Het voelt superzacht aan in ieder geval... Groeten en veel plezier in Ierland (Dingle is een absolute aanrader!) Gabi

12:44 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Volgens mij kocht je toch ook wat voor je moeder? Volgens mij doen jullie dan aardig aan moederdag! Maar leuke verrassing!

7:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Prachtige groene kleur! Ben zeer benieuwd naar het patroon.

11:25 p.m.  
Blogger Irma said...

Wat een prachtig garen!

11:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk dat je toch een verrassing had op moederdag al is het toch een onzin dag.

Mooi garen. Breien in Ierland, hmm, dat lijkt mij ook wel wat! Helaas zit dat er voor mij niet in. Ach, breien op het strand van onze Noord Hollandse kust is ook heel leuk toch?

7:02 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een leuke verrassing, dat doet je vast erg goed. Mooi garen ook, ben benieuwd naar de Ierse sokken.
De mystic light is prachtig geworden. Wat een werk en wat ingewikkeld. Pluim op je hoed dat dit goed is gegaan.

9:05 a.m.  
Blogger Saskia said...

ik doe ook niet aan moederdag, maar de eerste keer is toch wel echt bijzonder, en ik vond het wel erg leuk om een fietsstoeltje te krijgen... ;-)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat nieuwe snazzy overal je staat! Foto! ;-)ben benieuwd wat je van dat prachtige garen gaat maken!

10:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

zo te zien vonden ze laatst dat dat blauwe vestje je goed stond ;)

11:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home