zondag, mei 18, 2008

A Sock is a Sock is a Sock.............

Eindelijk, de Diamante socks zijn af.

Ik was er vorig jaar mee begonnen, toen ik nog niet met de magic loop werkte. Sok één was snel af. Sok twee liet lang op zich wachten. Toen ik deze uiteindelijk begon te breien bleek, nadat ik de voet zo goed als klaar had, dat ik opeens veel losser breide, dus het maakte te veel verschil om door te gaan. Dus sok afgehaald en bol in de hoek gegooid.
Na maanden heb ik de moed toch weer bij elkaar geraapt en heb de tweede sok opnieuw gebreid. Nu heb ik steeds sok één erbij gehouden om verschil te voorkomen.
Uiteindelijk heb ik met veel plezier deze sok gebreid en is het leuk en prettig dat het paar nu af is.

Finally I finished the Diamante sock. Sock one was already finished, but sock two was a bit of a problem. I made it to big and had to frog it. I waited some month to do the job again. But now I'm very happy with this pair of socks!

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dapper van je, toch doorgegaan. En heb je nu meteen ruimte om aan het nieuwe paar te beginnen! Wat een mooi patroon zit er in deze sok trouwens! Marijgje

10:08 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

UIteindelijk wel eer van je werk. Wat zijn je toch blij met de twee-sokken-op-een naald-techniek, waarmee dit dus nooit meer gebeurt.

11:49 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Yeees! *googoo*

1:33 p.m.  
Blogger Ammerins said...

Mooi hoor, met zo'n subtiel patroontje! Weet je al welke Ierse sok het gaat worden???

2:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

prachtige kleur wol. En wat betreft dat losser breien: dat heb ik ook wel eens in 1 werkstuk!

3:55 p.m.  
Blogger http://maryscreaties.blogspot.com/ said...

mooie sokken !!!!!!!

4:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gelukkig maar dat je hem hebt afgemaakt. Anders blijft dat prachtige wolletje maar in de hoek liggen. Ik vind ze heel erg mooi geworden!!

10:07 a.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Ik zag ze eersgisteren volgens mij aan je voeten, niet gerealiseerd dat ze net af zijn. Leuke kleurtjes zeg.
Heb je al gekozen voor die andere sokken?

10:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

prachtig geworden! Lekker gevoel dat ie toch af is...

6:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat zul jij een voldaan en trots gevoel hebben en wat zijn ze prachtig geworden, mooi patroon.

12:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Tijm,
Ik ben weer helemaal bij! Alle logjes gelezen. Je kinderen hebben goed aan je gedacht tijdens moederdag, je hebt een fantastische reis gemaakt naar Barcelona en het is helemaal te gek om te breien met de SnB van Barcelona, heel veel mooie sokkenpatronen kwam ik tegen waar je 'bijna' geen keus uit kunt maken. En hartstikke goed van je om de sokken van een jaartje geleden op te pakken en af te maken. Ze zijn heel mooi geworden!

11:24 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Yeah, You've reached the finish!

6:39 a.m.  

Een reactie posten

<< Home