donderdag, mei 15, 2008

Aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh

Nog een geweldig patroon, die in mijn rijtje past.
Ik kreeg deze tip van Gini (bedankt !!) en ben er erg blij mee.
Het is een sok ontworpen door Mirjam Jorna en is geinspireerd op een Aran trui. Het patroon is in het Nederlands. De sok is zooooooo mooi!!
Maarre............dit maakt de keuze er niet makkelijker op. Ik moet voor vrijdagavond de knoop doorhakken, omdat dan mijn vakanite begint en ik mag beginnen met het mooie garen.

Gini gave me a new pattern to choice from. It's a Dutch pattern made by Mirjam Jorna. It's a beautiful sock inspired by a Aran sweater.

18 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Deze is inderdaad ook heel mooi! Och meid, ik heb medelijden met je. Veel succes met het maken van je keuze.

Enne, nog bedankt voor weer zo'n hele lieve reactie op mijn weblog!!!

7:41 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

oja deze wil ik ook nog eens breien zo mooi!
ik wist het wel hihih

7:45 a.m.  
Blogger Mariella said...

Haha ;-), keuzes maken! maak kleine briefes, hussel ze door elkaar en kies er eentje. (dat zou ik doen denk ik) Ze zijn allemaal even mooi, ik zou het namelijk ook niet weten...

8:14 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Deze wordt het, wat mij betreft.
Hoewel..., die tweede van de vier was ook erg mooi. Of toch maar de bovenste?
Succes en veel plezier.

8:47 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

geeneen nieuwe meer bekijken en kiezen uit deze 5. Life is never perfect, dus wat je ook kiest het is goed genoeg.

9:17 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik zou voor deze gaan, ziet er lekker Iers uit. Enne, als je er niet uit komt heb je in ieder geval een reden om nog eens naar Ierland te; het andere paar te breien! Marijgje

9:44 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

deze is inderdaad supergeweldig mooi!
fijne vakantie en veel plezier met breien aan de sokken!

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

3:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat mooi, die ga ik breien! (Ben immers bezig met de Arwen...) Echt prachtig enne handig dat ie in het nederlands is!

7:05 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het is nog wel een 'simpele keltische kabel' als je het patroon mag geloven....hmmm lijkt me ingewikkeld genoeg!

7:07 p.m.  
Blogger Unknown said...

Moeilijk hoor! Een fijne reis, en ik kijk nu al uit naar je reisverslag (en foto's)

7:44 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Tja, dat heb ik nou met sjaals.
Ik zou voor een redelijk eenvoudig patroon gaan: het is tenslotte vakantie. En het hangt af van de kleur. Persoonlijk ga ik voor die van Gini. Maar ja, wat vind je zelf....

8:53 p.m.  
Blogger Saskia said...

dat wordt briefjes in een hoed (muts) gooien en blind kiezen...
hoe dan ook... ik wens je een hele fijne vakantie!!

10:03 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Herkenbaaar probleem en wat wij ook roepen, je kiest toch zelf he. Maar ik blijf bij die tweede van de eerste keuzes, prachtig hoe die kabeltjes over elkaar kruisen.

11:21 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

En............ wat is het nu uiteindelijk geworden?? ben zeer benieuwd.

2:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

MOOI patroon, en lekker Hollands, fijn !!

Als ik voor jou mag kiezen, de bovenste rode sok. Mooi voor het prachtige fijne garen van jou.

Fijne vakantie !!;-)

mm

8:27 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

oh leuk, neem ook even contact op met Miriam als je haar sokken gaat breien! vindt ze vast heel leuk.

7:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hoi Tijm, ik ben bezig met deze aransok, zie foto aan de zijkant van mijn weblog. Is erg leuk om te doen met de kabeltjes en het patroon is goed leesbaar. Ik brei alleen in de trein als ik ga wandelen dus erg snel gaat het niet, maar goed. Het wordt wel mooi.
De sok van jou latere logje is ook heel mooi.

7:24 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

arja heeft gelijk ;)
ik had geen idee, was een paar weken uit de running en ben nu aan het bijlezen. zie ik dit ineens allemaal... wat leuk wat leuk.
ik was al zo vereerd met noor, en nu jij ook nog! zelve!

11:59 p.m.  

Een reactie posten

<< Home