vrijdag, mei 23, 2008

Vakantie

En dit patroon is het geworden! Dit gaat mee als breiwerk naar Ierland.
Ik kon het niet laten en ben al een beetje begonnen.
Zelf vind ik een coctailprikkertje een handiger naaldje dan een echt kabelnaaldje en het voordeel is, dat die gewoon mee kan in het vliegtuig.
Vanochtend was ik al om half 8 op mijn volkstuin om bloemen te plukken. Mijn dochter is vandaag 19 geworden en om dat te vieren heb ik heel het huis vol gezet met boeketten.
Zo fietste ik naar huis.

Nu feestvieren en morgen vliegen................tot over een week.

19 Comments:

Anonymous Anoniem said...

gefeliciteerd met je dochter! En natuurlijk een hele fijne reis en vakantie. Tot over een week.

3:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

VAN HARTE GEFELICITEERD! Wat ziet dit er feestelijk uit; bloemen en new socks on the sticks! Hele fijne vakantie gewenst, met sokkenverslag?! Marijgje

3:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd met je grote dochter en heel veel plezier in Ierland

6:04 p.m.  
Blogger Hilly said...

Fijne vakantie Tijm! Die cocktailprikker is er trouwens ook in een chique (dus dure) versie van Brittany :-)

Hilly

6:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Van harte gefeliciteerd!!

Mooi patroon heb je uitgezocht.

Ik wens je een hele fijne vakantie.

6:24 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

GENIET!!!! (en niet met mate!!)

7:54 p.m.  
Blogger dagmar said...

Fijne vakantie (en een fijn feest vandaag!!) Geniet er van, Ierland is zo prachtig!

Er is ook een methode om te kabelen zonder kabelnaald (is te vinden op KNITTY.com). Is heel makkelijk te leren.

8:10 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Hele fijne vakantie!!

9:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat ziet er wel heel erg feestelijk uit al die kleurtjes. Van harte gefeliciteerd met je kind, wel wat te laat maar toch. Vanaf deze plek wil ik jullie een hele goede vakantie toewensen met veel geniet momenten en mooi weer!!!

12:20 a.m.  
Blogger Saskia said...

goede keus, prachtige bloemen, gefeliciteerd en een hele fijne vakantie!

10:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Fijne vakantie! (mag die addy wel mee het vliegtuig in?)

11:53 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Een mooier cadeau kun je haar niet geven. Prachtig!

En heel veel plezier in Ierland (verheug me nu al op de foto's_

6:32 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Gefeliciteerd met je dochter! 19. Mooie leeftijd (lang geleden voor mezelf, hahahaha).
Mag je breinaalden mee in het vliegtuig?
En een beetje jaloers op je vakantie naar Ierland. Neem je mooie fotos? Kan ik mee genieten.
Brei ze en veel vakantie plezier.

10:46 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

soo hee, heb je zo'n boktor? ik hoop dat dat niet in huis is?

van harte gefeliciteerd met je dochter. als ze ook maar een heel klein beetje op jou lijkt kun je trots op haar zijn!

11:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

...waarna ik eindelijk eens ging kijken welk patroon je had gekozen. joh! wat leuk!

11:38 p.m.  
Blogger LMMCRL said...

Hele fijne vakantie,Proficiat met je dochter.

12:13 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wow, wat een geweldige site ik heb hem onder mijn favorieten gedaan, kom vaker langs.

2:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wauw, wat een mooie bloemen en een geweldige sok. Hoop dat je een fijne tijd had in Ierland en veel verhalen om ons te vertellen. En boven mij staat een spammertje dat je maar even moet verwijderen :-)

11:08 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Volgens mij ben je inmiddels weer thuis. Heb je het leuk gehad?? Sokken af??
gefeliciteerd nog met je dochter.

9:24 p.m.  

Een reactie posten

<< Home