donderdag, augustus 30, 2007

Vorderingen

Eindelijk is de ketting van viltballetjes af.
De balletjes lagen al heel lang in de kast om verwerkt te worden, maar het kwam er niet van.
Bij Hawar heb ik leuk ijzerdraad gekocht met kraaltjes die dichtgeknepen kunnen worden om de balletjes op de plaats te houden. Even rijgen en zie.........weer een UFO af.

At last, the neckles with iron yarn and balls of felt is ready. It was a UFO for a long time.

De Rowan trui vordert gestaag. Het is zo lekker om deze te breien! Voorpand is af, rugpand op de helft.
The sweater of Rowan yarn is nice to knit. Front finished, back almost.

15 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooie ketting. Wat een prachtige kleur rood. Hij staat mooi bij het grijze breiwerk, maar ik weet niet of dat de bedoeling is.

9:41 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

De trui staat idd erg mooi bij de kleur van de ketting, als het allemaal af is, kan het tegelijk aan.
Jammer dat je project voor Knitty niet 'door' gaat. Het moet wel leuk blijven... Mijn project hoeft pas in januari af te zijn, geloof ik.

10:23 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

De ketting is prachtig en inderdaad: je kunt hem zo bij je grijze trui dragen!

10:56 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

De ketting is erg leuk!!!
Marcella heeft er ook 1 op haar log staan......
Mooi op de trui inderdaad.....

2:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oeps.....
Dat was ik.....
:o)

2:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

One ufo down, many to go. het houdt niet op. Gelukkig maar!

3:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

I love the felted balls! and isn't KSH wonderful to knit with :-)

6:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ja idd prachtige Tijm-ketting! Ben benieuwd hoe de trui zal staan, schitterend garen in ieder geval!

11:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat schiet lekker op!

12:10 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat grappig bolletjes vilt voor een ketting. Is ook niet zwaar met dragen :-)

3:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

mooie ketting !!!!!!!!! zal vast heel leuk bij je staan !

11:44 a.m.  
Blogger Rineke said...

mooi die verschillende kleuren rood in de viltbolletjes! zal inderdaad leuk staan bij de trui. Ben je al verder met het Knittyprojekt?

2:00 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Ik ben dol op van die kettingen en jij bent ook echt een van de weinige mensen die ik ken die er echt ge-wel-dig uitzien met zo'n ketting.

4:33 p.m.  
Anonymous Mirjam said...

Zou je mij het nummer kunnen vertellen van Rowan studio boekje waar de Portia in staat? Ik moet het boekje zelf hebben maar ik kan het nergens meer vinden. :(
Ik heb het idee dat het per ongeluk in de vuilnisbak is belandt dus ik wil hem opnieuw kopen. Maar ik weet niet meer welk nummer.
Hopelijk kun jij me helpen.

Groetjes,
Mirjam

10:52 p.m.  
Blogger Herma said...

Voor Mirjam

Het is Issue nr 4

Succes met bestellen!

8:05 a.m.  

Een reactie posten

<< Home