dinsdag, juni 05, 2007

Wachten

De curator heeft mij laten weten dat hij aan het eind van de week meer kan vertellen over wat de actie bereikt heeft. Hij liet wel weten onder de indruk te zijn van de vele reacties en de vele mails voor een abbonement die hij ontvangen heeft en vond het heel bijzonder dat lezers zo op de bres stonden voor hun blad. Ondertussen vorderen de sokken gestaag. Ik ben afgestapt van het samenbreien op een rondbreinaald, omdat mij dat niet goed handigd.
Nu doe ik ze om en om een stuk zodat ik goed kan zien hoeveel garen ik nog heb. Zo kan ik de lengte aanpassen aan de hoeveelheid garen.

Doordat ik zo vermoeid ben van de hernia (het nog steeds niet helemaal goed slapen en de last die het geeft) en door de morfinepleisters, moet ik rustig aan doen. Omdat mijn wilskracht daar moeite mee heeft moet ik goed naar mijn lichaam luisteren. Daarom heb ik besloten om verstandig te zijn en niet mee te gaan met een geweldig leuk personeelsuitje van mijn werk.
Ze gaan vrijdag (stralend weer voorspeld) met een boot naar Terschelling en daar zalig fietsen en leuke dingen doen. En baal baal baal ik ga niet mee terwijl ik zo ontzettend van zulke uitstapjes hou. Verstandig ja.................maar knap balen!!!!!!
Ik weet het .........er zijn veel ergere dingen in het leven en ik hoef niet te klachen maar dit vond ik toch wel wat zielig voor mezelf, vooral omdat dit al week 13 is dat ik er mee zit.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Aardig bericht van de curator en nu maar hopen en duimen dat er echt iets goeds uitkomt. Je sokken worden super, ik kijk met verwondering naar de mooie afwerking bij de teen, schitterend!

ach, je uitje. En juist op het moment dat je behoefte hebt aan gezellig samen met je collega's zijn moet je afzeggen. Ik zal aan je denken

4:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Met enig geduld zullen we wachten!

Geen personeelsuitje voor je... dat is echt vreselijk balen voor je!! Al 13 weken zit je met die vervelende hernia. Ik hoop echt dat er zeer snel een einde komt aan deze ellende!
Veel sterkte!

5:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Klinkt positief wat de curator zei. Ik zal ook proberen geduldig te wachten.

Die sokken worden mooi!! Handig om er 2 tegelijk te breien.

Jammer zeg van je bedrijfsuitje.

5:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat worden die sokken mooi! Alhoewel je ze dan niet 'echt' samenbreit kun je nu welmooi bekijken hoe lang je ze kunt worden. Toch handig om bij de tenen te beginnen!

9:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je sokken zien er prachtig uit, leuk zo vanaf de teen breien.
Ja heeeeel erg verstandig, maar heeeeel erg balen!! Sterkte

11:00 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Ik ga gewoon duimen dat het vrijdag hard gaat waaien, en flink wat regen. Jammer voor hun, maar dan zit jij effe wat lekkerder.
Wat zijn de vooruitzichten voor je herstel? Morfine pleisters lijken me nou niet echt een pretje. Moeten die er elke dag op/af?? auwie.

Je sokken zijn daarintegen práchtig. Slim om 2 tegelijk te breien, heb je iig genoeg wol.
Kom je vanavond wel naar S&B?

10:23 a.m.  
Blogger Gawy said...

Goed dat er dan donderdag een stukje taart is.. Aardbei of bosvruchten?

groetjes, g.

2:58 p.m.  
Blogger Gawy said...

(kwark trouwens...)

4:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

och, och, och.... ik ga ook duimen voor rotweer, speciaal in die buurt. Je sok is geweldig. Welk patroon? En die curator is leuk...nu maar hopen dat het iets helpt. Je moet de groeten terug hebben. Vanzelf. (Ze vroeg waar ik je tegen het lijf was gelopen, geinig he? Op tinternet zei ik :-)

6:15 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Nou ik dit lees hoop ik helemaal voor je dat je Rowan boeken er vrijdag zijn, heb je tenminste iets anders leuks!

10:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home