zondag, mei 27, 2007

Actie is Reactie

De uitgever van het tijdschrift

Handwerken zonder Grenzen
is failliet.

Dit prachtige en unieke blad lijkt daardoor gedoemd te verdwijnen.

Als abonnees en toekomstig abonnees willen we dit toch zomaar niet laten gebeuren??!!

Laat daarom op vrijdag 1 juni van je horen!

Plaats je reactie bij het actie bericht op
tijm.blogspot.com



Probeer dit bericht deze week aan zoveel mogelijk belanghebbenden door te geven, ook mensen die geen internet hebben (plaats vrijdag namens hen de reactie).
Hoe meer reactie, hoe meer abonnees, hoe meer kans we maken dat het blad wel kan blijven bestaan!

40 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik wil ook graag dat Handwerken zonder Grenzen blijft bestaan!!!

Ik heb deze melding ook op mijn weblog gezet! Hopelijk dat velen lezen en reageren!

8:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Als dit de goede plek is om te reageren:
Ik wil graag dat HzG blijft ,ben net lid geworden ,heb t net ontdekt en nu zou t ophouden....zonde ,dit is cultuur!!
H van Hassent

9:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Handwerken zonder Grenzen mag absoluut niet verloren gaan! Het is een blad over de grootst mogelijke varieteit aan textiele uitingen over de gehele wereld. Inhoudelijk gezien is dit een zeer waardevol blad dat niet aan mode of trend onderhevig is, waardoor de inhoud nooit aan belang zal inboeten. Het zou een verlies zijn voor de culturele textieluitingen in Nederland wanneer dit blad verloren gaat,

10:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hallo tijm, ik ontdek vanavond je weblog, door een oproep op het prikbord van het quilten,voor handwerken zonder grenzen. goed dat je je daar voor inzet en op 1 juni ga ik je niet vergeten. wil je ook feliciteren met je web-log, ziet er heel mooi uit en wat maak je een mooie dingen. heb vanavond je hele weblog gelezen en ben inmiddels een paar uur verder.hoe kom je toch aan zulke mooie patronen zoals de wedding shawl en de birch. en het zakje wat een wiegje wordt vind ik ook geweldig. Ik wens je veel sterkte met je gezondheid en succes met je weblog

groetjes wilma nooij

11:57 p.m.  
Blogger basje said...

ytkahnatuurlijk doe ik mee, het zou jammer zij als het niet lukt

11:24 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Al vanaf de eerste uitgave ben ik lid!!!!Alle exemplaren worden gekoesterd!!!! (Bovendien heb ik nog maar kort geleden voor een jaar weer betaald.) DIT BLAD MOET BLIJVEN!!!!!! Willy.

7:16 p.m.  
Blogger odette said...

Ik heb jouw actie berichtje ook op mijn blog geplaats.

8:32 p.m.  
Blogger TessaS said...

Kwam heel toevallig op je weblog terecht en las daar het nieuws over HzG. Ik ben ongeveer een jaar lid van dit prachtige blad en zou het vreselijk vinden als het zou verdwijnen. Het is altijd weer een verrassing wat voor prachtige handwerktechnieken er nu weer in beschreven worden. Techieken van vroeger en van over de hele wereld waar je anders geen weet van zou hebben. Het is altijd weer genieten.
Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat er op 1 juni gaat gebeuren, maar ik houd het in de gaten en zal zeker mee doen!
Héél veel succes!!

10:47 p.m.  
Blogger Jolanda said...

Ik wil ook graag dat Handwerken zonder Grenzen blijft bestaan!!!

7:13 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hoi tijm,
ook ik wil graag dat hwzg blijft bestaan en zal jouw bericht ook op mijn weblog plaatsen. heel veel succes en ik blijf het volgen.
marion.
www.atelier-vandenbosch.com

9:20 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Doodzonde als dit blad verdwijnt!!!! Het is een blad met heel veel achtergrondinformatie en van een hoog niveau HzG moet blijven!!

1:54 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

het zou heel spijtig zijn als HzG verdwijnt en daarom wil ik ook langs deze weg een oproep doen voor het voortbestaan van HzG

3:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

HZG is zodanig goed dat het gewoon niet màg verdwijnen. Ik ben sinds 1998 geabonneerd en las het daarvoor 5 jaar bij mijn moeder. In 1999 bestelde ik alle nog voorradige nummers. Ben dus een "fan". Ik hoop dat alle personen die met de belangrijke beslissingen ivm met het voortbestaan van het tijdschrift te maken hebben, zich twee keer bedenken voor ze HZG afvoeren.
Als de geruchten waarheid zijn dan wens ik de mensen van de redactie veel goeie moed in deze moeilijke periode.

3:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mijn steun heb je!
Josephine

4:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tja eigenlijk heb ik aan al het voorgaande niks meer toe te voegen, behalve dan dat ook ik vind dat zo'n mooi blad met zo'n lange historie behouden moet blijven.

5:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik zet je berichtje op mijn weblog. Het zou zonde zijn als er weer een goed handwerkblad verdwijnt.

10:13 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mijn moeder was eerst lid van de Anna, totdat deze er ineens mee ophield. Nu wil ze graag lid worden van Handwerken zonder Grenzen, maar als die er mee ophoud gaat dat niet natuurlijk. En ze heeft de opgeefbon al klaar liggen!

1:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Een blad dat zich zo onderscheidt, moet gewoon blijven!! Succes met de actie!

9:07 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nouuuu ze mogen niet stoppen hoor , ik heb net een lidmaatschap cadeau gehad en pas twee nummers ontvangen , maar wel meteen verliefd , ik hoop dus dat dit mooie blad nog verder kan en mag ......
Elly

11:30 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dag Tijm, ik las over je actie bij diverse weblogs, o.a. bij Berthi. Ik doe mee en zal je actie ook op mijn weblog vermelden. Veel succes!

Mag ook ik je een goede gezondheid toewensen en veel sterkte?

Warme groet, Dijn

12:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dit is nu net een blad dat niet mag verdwijnen. Ik heb de serie van mijn moeder overgenomen en het abonnement zodoende altijd gecontinueerd. Het is een blad dat blijft inspireren.

3:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik doe mee!

5:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ben pas abonnee geworden en heb toen voor 2 jaar betaald. Pas 1 nummer ontvangen. Had het tijdschrift net weer ¨herontdekt¨ en vind het heel jammer als het niet meer zou verschijnen.
Pauline

6:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ook ik zou het heel erg jmmer vinden als HZG zou verdwijnen. Heb besloten een abonnement te nemen als de uitgave gewaarborgd kan worden, alleen al omdat ik niet wil dat het verloren gaat.

11:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben abonnee van HzG en wil graag dat het enige leuke handwerktijdschrift blijft bestaan.
Groet Martine

12:33 a.m.  
Blogger Mien B said...

Ik ben al vanaf het begin abonnee. HzG moet blijven !!!!!!!!!!!!!!

8:18 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ook ik wil graag dat HZG blijft bestaan succes met de aktie ik steun hem van harte!!!!

9:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb het blad kortgeleden herontdekt en zou het ontzettend jammer vinden als het niet meer zou verschijnen.
Ik steun deze actie tot behoud van HzG dan ook van harte.
Tijm fijn dat je deze actie op poten hebt gezet!

10:06 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik wil ook graag dat handwerken zonder grenzen blijft. ik vind het een geweldig blad met aandacht voor veel verschillende handwerk technieken.

Cora

10:14 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ook ik wil graag in de toekomst Handwerken zonder Grenzen blijven lezen!!!!

Annette Troost

11:12 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Graag wil ik dat ons mooie blad blijft bestaan!
Het is het enige blad op handwerk gebied in nederland!

A.Tel-Kuzee

12:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Handwerken zonder Grenzen is een blad dat zeker niet mag verdwijnen. Het aantal handwerkbladen is al zo laag en als dit blad waarin zoveel technieken worden behandeld ook nog verdwijnt wordt de spoeling wel ontzettend dun.

Erna

12:51 p.m.  
Blogger heppiehaakster said...

zonde als zo'n kwalitatief goed handwerkblad zou verdwijnen. moet niet kunnen.
ook ik heb nog niet zo lang een abonement.(2 jaar 3 nr gekregen)
als ik hem eerder ontdekt had had ik hem ook zeker eerder aangeschaft.
het is een blad die je niet na 1 keer lezen weg doet, maar die je keer op keer blijf lezen en je telkens blijft boeien.

doorstarten dus!
voor het behoud van onze textielambacht.

1:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het tijdschrift is een belangrijk middel voor de instandhouding van de kennis van handwerktechnieken over de hele wereld door de tijd heen. Het zou erg zijn als dit tijdschrift niet voortgezet kan worden.

5:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben sinds enkele jaren lid van Handwerken Zonder Grenzen en vind het zeer betreurenswaardig dat een handwerkblad dat in Nederland zijn gelijke niet kent zou moeten verdwijnen. Ondenkbaar. Dus curator doe u best om dit blad een doorstart te laten maken. Daar zullen velen met mij u dankbaar voor zijn.

7:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ook ik ben al heel lang op HzG geabonneerd. Het is een prachtig blad met zoveel mooie onderwerpen! Op ieder nieuw nummer zit ik popelend van ongeduld te wachten. Dan lees en bekijk ik het eerst en geef het door aan mijn moeder van tachtig. Ook zij beleeft heel veel plezier aan dit blad. WIJ zijn dus van mening, dat dit mooie blad MOET blijven!!!

8:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het is zo waardevol om van andere culturen te leren en over te lezen, vooral als het je hobby "handwerken" betreft. Wat zou het zonde zijn als Handwerken zonder grenzen ophield te bestaan! Ik word er treurig van.

10:27 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ta DAAA..... 100 !!!!!!

Goed dat jullie dit opgezet hebben !!!!!!

3:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het is ondenkbaar dat dit mooie blad gaat verdwijnen. Er is al zo veel weg. Laat dit niet gebeuren alstublieft

10:47 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ycymIk wil graag dat handwerken zonder grenzem blijft !!!
We hebben al zo weiig echte handwerkbladen !!

11:22 a.m.  

Een reactie posten

<< Home