zaterdag, mei 12, 2007

De puntjes op de...............

Uiteindelijk heb ik toch besloten om de punt van de Birch in hetzelfde garen af te breien. Na wat gebel in breigarenland, kon ik nog een bol Vivladi 29 bestellen bij de Hobbydoos. Gister heb ik deze opgehaald en .............wat een wonder, het verfbad was hetzelfde als van de 3 bollen welke ik gebruikt had voor de sjaal en die ik in februari gekocht had op de Handwerkbeurs in Zwolle!
Nu ben ik blij dat ik het toch zo gedaan heb. Ben er nu echt tevreden over!

22 Comments:

Blogger Unknown said...

Heel erg mooi! Klaar voor een nieuw laceproject? Of heb je het er helemaal mee gehad?

8:28 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ziet er erg mooi uit! wat een hoop werk zit erin volgens mij!

9:17 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

prachtig geworden zo, gefeliciteerd! fijn dat je nog een bol van zelfde kleur kon krijgen.

9:22 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een geluk!! Zelfde verfbad nummer!! Hij is fantastisch!!! Mooie foto.....kan zo op mijn 'ariadne at home'log!!!
;-)

10:18 a.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Oh ja het is toch wel heel mooi zo, echt een suikerspin! En grappig van dat verfbad, soms is het al moeilijk in een winkel alle bollen goed te krijgen!

10:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat fijn dat het je gelukt is, zo is ie inderdaad helemaal goed. Veel draagplezier met de Birch

10:57 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Echt mazzel hoor! Mooi dat het puntje nu af is, alhoewel dat andere puntje ook wel grappig was...(vind dit wel mooier hoor!)

1:32 p.m.  
Blogger Gawy said...

Wat mooi!!

groetjes,

knijn

1:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat fijn dat de kleur helemaal goed was en ja dat is toch wel mooier dan een donker puntje.

6:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

And there it is already, the pink corner. Mooi hoor zo, zo zie je maar eens, als het zo mag zijn, komt het helemaal goed!

9:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

prachtige sjaal, maar toch jammer dat het grappige driehoekje nu weg is. Ik vond dat juist erg leuk!

9:27 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Af. Klaar. Niets meer aan doen. Missie succesvol volbracht. Ben zeer benieuwd naar het volgende project.

2:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mazzel dat je hetzelfde verfbadnummer kon krijgen. Ik vind je birch erg mooi geworden. Ik vond de gekleurde punt erg leuk maar ik vind dit inderdaad toch leuker.

8:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Erg mooi geworden. Hoewel ik het wel apart vond dat donkere puntje. Je hebt er wel veel moeite voor gedaan om de zelfde wol te kunnen bemachtigen!Maar... gelukt.

9:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja, dit is echt Mooi (met een hoofdletter).

9:30 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Weet je al wat je met de rest van de nieuwe bol gaat doen?

11:48 a.m.  
Blogger odette said...

Vond ook het gekleurde driehoekje wel leuk, maar zo in 1 kleur is natuurlijk veel mooier.
Wat een mazzel dat je het zelfde verbad kreeg.

12:33 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Tja, als het je zelf niet lekker zit dat die punt anders gekleurd is, wie ben ik dan om iets anders te vinden?
Wat een ongelooflijk geluk dat je het zelfde kleurbad hebt kunnen krijgen. Het heeft zo moeten zijn.
En nu lekker omdoen, die Birch, het is er koud genoeg voor.

10:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een geluk: het zelfde kleurbad.
Het is erg mooi geworden.

9:05 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

haaaa, ik wist het! of ik ben het er in ieder geval erg mee eens :)

12:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat fijn dat je uiteindelijk dezelfde kleur erbij hebt gevonden. Het maakt het helemaal af.

8:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nu is ie helemaal naar je zin! Kleur vind ik prachtig! misschien maak ik ook nog eens een Birch, de HzG shawl draag ik ook best veel, lekker warm en fluffig

11:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home