zondag, april 15, 2007

Lenen

Het meest ver weg wonende lid van SnB Fryslân (helemaal in Tuk) gaf ons oude nieuwsbrieven van Rowan. Prachtig allemaal! Nu gaan ze bij iedereen langs zodat heel SnB Fryslân er van kan genieten. Ik zal ze vandaag naar haar brengen en kan dan gelijk het magazine 'Spin en verfkrant' terug geven wat ik mocht lenen. Ze heeft namelijk een abonnement hierop en het is een erg boeiend blaadje, met leuke artikelen en een agenda voor textielexposities. De Birch vordert gestaag. Het werkt als afleiding voor mijn pijn en ik kan door de rondbreinaald zowel zittend, liggend en staand breien. Erg makkelijk.
Ik begon met 329 steken en heb al geminderd naar 230 steken, dus het einde is nog niet in zicht. Maar ik vind het nog steeds erg leuk om aan te breien. Volgende keer doe ik het wel met Rowan Kidsilk Haze garen want dat vind ik uiteindelijk toch mooier vallen dan het Dropsgaren wat ik nu gebruik.


18 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een gezellig stuk weer! Ik ben zeer benieuwd naar de ROWANnieuwsbrieven. Wat krijgt de Birch inderdaad een andere uitstraling met dit garen van drops, ik denk dat het enigszins door de kleur versterkt wordt. Fijn dat er rondbreinaalden zijn, kun je ook breien al liggend....

9:08 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Vind het er toch wel erg mooi uit zien hoor, wat vervelend nou toch dat je rug maar blijft opspelen, bah.
Sterkte er maar mee en ik hoop dat het mooie weer je toch wat oppept.

9:36 a.m.  
Blogger Unknown said...

Lekker is dat, die mooie bladen! En dan in de zon er van genieten! Doe je voorzichtig aan met jezelf?! We gaan pas naar het terras als je HELEMAAL bent opgeknapt. En verder: hier http://knituition.blogspot.com/2007/04/wrist-yarn-holder.html vond ik een tasje dat het bewegend breien compleet maakt!

9:52 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat worden je breiwerkjes mooi. Fijn dat je weer een beetje aan de slag kunt.

11:08 a.m.  
Blogger Judith said...

Sterkte met je rug, Tijm!

Groeten,
Judith

11:45 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ziet er prachtig uit die birch van je!

4:12 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Bah die rug die maar niet overgaat! Ik woon ook om de hoek en hou me aanbevolen ze ook door te bladeren. Zelf heb ik nog een paar oudere patroonboeken van Rowan te leen om door te bladeren.

6:52 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ondanks dat je het garen een minder mooi effect vindt geven dan Kidsilk Haze vind ik je Birch erg mooi worden!

6:54 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

De birch die jij breit heefts iets sprookjesachtig, alsof het garen wat gebruikt is van suikerspin is.

8:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je birch ziet er prachtig uit! En veel beterschap gewenst met je rug.

10:25 p.m.  
Blogger Liza au Lait said...

Birch wordt echt wel mooi hoor! Wacht maar tot je hem/haar gebokt hebt, dan zie je pas echt hoe het uitvalt. En als je nu bij 230 bent, ben je ongeveer op de helft. Dat vond ikz o leuk aan Birch, dat het steeds sneller gaat.

10:47 p.m.  
Blogger Liza au Lait said...

Eeeeh, gebLokt bedoel ik natuurlijk

10:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooi wordt je Birch!!! Kleur is ook al zo mooi. Denk aan je rug hé!

11:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Vervelend rugpijn! Hopelijk geeft het bladeren door die leuke tijdschriften een goede afleiding!

10:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Vervelend joh je rug.
Gelukkig kan je nog het één en ander maken en genieten van de tijdschriften.
Sterkte hoor !!!!

8:17 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Die kleur van je birch is idd, net wat Jolanda zei, suikerspin. Ik vind het goed passen. Ook bij je Rowan tasje, al is die feller van kleur. Mooi contrast, dik en donkere kleur, en je Birch zacht en licht.
Sterkte met je rug, is een operatie te voorkomen? Dikke knuf en goed herstel gewenst.

4:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Woah, tres bon, die birch!! echt zo mooi, inderdaad sprookjes/engeltjes/fee-achtig.. Nogmaals sterkte met je rug.. blijf positief, ik hoop dat het gauw weer wat beter wordt.

liefs van berber

12:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Haha, dat rose... doet me altijd aan mezelf als kind denken, balletmeisje, alles rose. De sjaal wordt heel, heel mooi. En zo naar voor je dat je maar niet van de pijn afkomt.

7:16 a.m.  

Een reactie posten

<< Home