zondag, maart 18, 2007

'It's a beautiful day....................'

..........en dat komt niet alleen doordat het weer veel beter is dan voorspeld maar ook omdat ik vanaf nu een official Rowan Member ben! Op de laatste SnB Fryslân avond gaf iemand de tip dat je lid kon worden van Rowan en dat heb ik gelijk gedaan. Zaterdagochtend werd er een pakket afgeleverd met daarin het schitterende breiboek van Rowan met prachtige patronen.
Er zat ook een Rowan international free gift bij. Een patroon voor een mooi klein tasje met 2 bollen prachtige rode bollen katoen. Ik was met dit alles zo blij dat ik even heb staan springen van plezier.

Maar de dag was nog niet klaar met verrassingen.
De Handwerken zonder Grenzen van februari/maart lag door de deur. Erg laat en met een aantal 'slechte' foto's, maar hij was er gelukkig! Ben benieuwd wat de reden van de vertraging was.
Zij had hem eerder dan mij en belde me op dat ze op de foto aan een oor, mijn moeder herkent had. Dus toen de postbode kwam stond ik al bij de deur om de post aan te pakken. En ja hoor....op de voorpagina is niet alleen mijn moeder te zien, maar ook mijn zusje en een vriendin van mijn moeder. Ze zijn in gesprek met haar!
De vrouw in de roze trui is een vriendin van mijn moeder. Daar tegenover, die drie dames druk in gesprek zijn de anderen.

Maar daar bleef het niet bij.............ook onze Siem kwam mooi in beeld met vriendin. Let vooral op de friese vlagbroche!
In in de tekst komt mijn naam nog terug. Al met al een bijzonder nummer.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ja, leuk hè...we worden nog eens beroemd! haha

3:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

OOO ik ben helemaal weg van het tasje !!!

Zal nog even extra in de HzG naar de 'beroemdheden' kijken !!:-))).

3:23 p.m.  
Blogger Rineke said...

Wat een celebreties zo langzamerhand! Heerlijk die kado's en tijdschriften zeg! Zelfs al doe je er niets mee is het zoooo leuk om het in de brievenbus te krijgen...

7:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een leuke dingen krijg jij de laatste tijd met de post. Mooie garens, leuke tijdschriften, wat wil een handwerkend mens nog meer.

Het Rowan blad is mooi he? Ik heb het ook 2 jaar gehad maar heb het moeten opzeggen (wegens bezuinigingen).

Misschien dat ik ooit wel weer eens lid wordt.

Het ziet er erg gezellig uit op die Stitch'n Bitch dag. Ik hoop dat ik de volgende keer er ook heen kan.

En de 2e serie foto's van de hoekjes in je huis vind ik erg mooi.

9:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zoals altijd ziet het Rowan magazine er weer mooi uit en dan als extra verrassing het garen nog krijgen en dan ook nog HzG.... je weekend kon niet meer stuk!

12:05 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat ontzettend leuk. Ja, dan snap ik dat je dag wel goed is.

7:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk dat je nu ook Rowanlid bent. Het is altijd iets om naar uit te kijken, dat blad. Mooie kleur rood voor het tasje.
En fijn om te weten dat de nieuwe HzG er is. Ik keek al een tijdje iedere week in de winkel.

8:54 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een heerlijke dag!!
Erg mooi tijdschrift geniet ervan....

HzG.......geweldig!!
Wat een beroemdheden!!

9:26 a.m.  
Blogger odette said...

Ik heb mijn handwerken nog niet ontvangen:-(. Afgelopen vrijdag heb ik gebeld naar HzG en wat bleek er was beslag gelegd bij de distributeur van het blad, dus konden ze niet verstuurd worden. Maar vanaf vrijdag (of misschien was het wel al eerder) kon alles toch nog verzonden worden. Vandaar de vertraging.
Rowan heeft zeker mooie boeken, leuk zo een lidmaatschap.

11:21 a.m.  
Blogger Unknown said...

Ik had me zelf al in HzG ontdekt, maar door jou nu ook nog aan de buitenkant... Whow, we worden knitting celebrities als we zo doorbloggen... Hoe wordt je lid van Rowan? Ik wil ook zo'n kek tasje patroon....

11:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een goeie van je om je op Rowan te abboneren. en wat leuk dat je er dat leuke patroon bij kreeg. Geniet er van. Leuk die foto op HZG !!

11:54 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooi tasjespatroon!
Leuke foto's ook van die SnB in friesland. Werd er ook gehaakt? Ik heb vorige maand een friesland vlag onderzetter gehaakt:
http://haakpoes.blogspot.com/2007/02/pompeblden.html

11:46 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

You're also a member of the incrowd of HzG...

11:44 a.m.  

Een reactie posten

<< Home