donderdag, maart 15, 2007

Dubbel verwend

Ik ben door twee verschillende mensen verwend de laatste dagen.Eerst kwam mijn dochter thuis met twee eigenhandig gesponnen garens. Ze heeft op school vele uren achter het spinnenwiel gezeten en gister was haar laatste les. Ik mag haar garen hebben en daar ben ik erg blij mee.
Vervolgens lag dit garen vanmiddag op de deurmat toen ik thuis kwam van mijn werk. Wat een verrassing en wat goed gekozen!
Het is het garen (met een lief schaapje, stukje zeep en een visitekaartje) wat ik gewonnen had bij de prijsvraag van Storm op zolder.
Moe van het werken ben ik er buiten mee in de zon gaan zitten om er zo van te kunnen genieten.
Zie eens hoe goed het kleurt bij mijn jurk en jasje!

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wauw wat prachtig! dat is nog eens lekker thuiskomen!!!

5:05 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooie kleuren!!! Geweldig!! Wat leuk dat je dat hebt gewonnen ......een leuke verrassing!!

7:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat heeft je dochter mooi garen gemaakt! De zg. slubs (verdikkingen)zijn moeilijk te maken als je eenmaal geleerd hebt dun en gelijkmatig te spinnen. Heb je al een idee wat je er mee wil doen

11:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk van je dochter, knap gedaan !!
Heerlijke "jou" kleuren, da's boffen !!

8:53 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat heerlijk: een prijsvraag winnen; en dan zulke mooie wol!!

9:21 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een geweldige verrassing zeg en wat een mooie kleuren, prachtig.
Hoe staat het met woensdag as en de lentespin? Ik ga zowiezo

9:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat is plezierig thuiskomen, wat past die wol bij jou. Je gaat er vast iets heel moois van breien.
Lief dat je dochter haar wolletjes aan jou doneert, 't ziet er mooi uit.

6:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat is boffen! Twee mooie garens op één dag.

11:01 a.m.  

Een reactie posten

<< Home