zaterdag, februari 17, 2007

vervolg van de Handwerkbeurs te Zwolle


Na anderhalf uur houtsnippers scheppen, kruiwagen rijden, kiepen en uitharken kan ik weer genietend naast mijn garens zitten.
Ik kon zoveel kopen omdat ik het geld wat ik met mijn verjaardag had gekregen speciaal voor de beurs bewaard had. Dus ik krijg nu eigenlijk mijn verjaardagskadootjes!
Bij Wolhalla heb ik 3 prachtige bollen sokkenwol van Trekking Omber gekocht. Helaas hadden ze niet de kleuren welke ik wilde hebben maar dezen zijn ook erg mooi.

Nu heb ik vreselijk zin om aan het nieuwe garen te beginnen: met de Birch, een nieuwe Clapotis, sokken en de Bolero. Alleen heb ik mezelf voorgenomen om eerst de meeste werken waar ik al mee bezig ben af te maken, om niet het spoor bijster te raken. Ik was best ver met de Pometomus, maar helaas............ik had toch een foutje gemaakt en heb besloten het uit te halen. Duurt het nog langer voordat ik met het nieuwe kan beginnen.

Helaas ben ik haar mis gelopen op de beurs. Moet ik toch maar eens naar haar toe.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een werk, nu snap ik dat je zo snel weg moest..:-)

7:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oh, die handwerkbeurs moet echt geweldig zijn geweest. Jammer dat ik vrijdag niet kon en op zondag kost me toch net iets te veel met de trein helemaal naar Zwolle. Dan is meteen mijn shopgeld op. Hopen dat ze nog een keer naar Den Bosch komen, dan ben ik zeker van de partij.

7:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

leuke foto's ook van de tûn!

7:32 p.m.  
Blogger astridpersons said...

oh wat heerlijk om met een flinke zak met geld wol te mogen inkopen: ben je in je rose periode?

7:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een lekker verhaal. Jij hebt je echt te goed gedaan aan wolletjes. Leuk!!
En inderdaad het zacht rose is geweldig!!!

8:43 a.m.  
Blogger Unknown said...

Misschien moeten we gewoon eens een dagje Haarlem (grand tour) afspreken! Lekker winkeltjes kijken, terrasjes doen en lekker beppen over breien, van alles en onderzoek....
Doen?

1:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

oh, wat een vroege vogel ben jij! volgende keer langer blijven hoor, dan zie ik je nog eens :)

3:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

In een korte tijd heb jij veel werk verzet!!
Kom je toe met je garen tot de volgende handwerkbeurs??:-))

11:18 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zag je helemaal vooraan in de rij staan voordat de beurs begon. Mooie garens gekocht hoor! Moeilijk om niet met alles tegelijk te beginnen, hè? Het is zo verleidelijk.
De SnB breitafel was zaterdag erg gezellig om even bij aan te schuiven en er was veel belangstelling voor.

12:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie wolletjes! Volgende keer ga ik toch maar proberen ook naar de beurs te gaan, het klinkt toch wel erg leuk. Ik ben alleen bang om te veel geld uit te geven :-)

8:05 p.m.  

Een reactie posten

<< Home