donderdag, februari 08, 2007

SnB Avond te Leeuwarden

Dit berichtje was bijna niet te posten omdat ik opeens vanalles moest doen om in mijn eigen blogaccount te komen. Ik word daar wel eens moe en boos om.
Alles is weer verandert en nu maar hopen dat het een verbetering is.

Maar goed, wat ik even kwijt wilde is het feit dat de SnB avond van SnB Fryslân weer erg gezellig was. We waren met 12 breisters waarvan 3 nieuwe!! Ze kwamen uit Steenwijk, Leeuwarden en Hardegarijp. Welkom dames!!!!
Ook een aantal konden helaas niet komen en we kregen zelfs telefoon via Café Wouters met een breister die vragen aan ons had.

Labels:

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

mooie foto!

8:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Fotos, wij willen fotos!!!
(de oude foto was ook heel mooi trouens)

Wie kwam út Hurdegaryp bij voorbeeld? En Leeuwarden?

(n' beetje nieuwgierig, misschien ken ik iemand...)

;-)

9:17 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

mooie foto ;) en leuk voor jou (jullie) dat het met SnB Friesland zo lekker gaat. Nieuwe leden erbij en zelfs telefonisch advies ;)
geniet ervan!

11:28 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie bekende afbeelding voor mij.
Deze zit namelijk ook bij in de verzameling.

Leuk om te lezen dat het zo goed gaat bij SnB Fryslân.

4:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Fijn dat het zo gezellig was gister, jammer dat ik (alweer) verstek moest laten gaan, volgende keer beter!

5:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben eindelijk ook weer eens geweest en ik vond het ook erg gezellig! Wel jammer dat de treintijden zijn veranderd, waardoor ik nu al voor negenen moet vertrekken. Volgende keer blijf ik langer, hoop ik, dan maar een uur later!

11:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

dit is Marker Klederdracht, toch?

9:53 a.m.  

Een reactie posten

<< Home