vrijdag, januari 19, 2007

Eén Clapo is geen Clapo,

twee Clapo's is een halve Clapo...........
Al een tijdje af, maar nog steeds geen tijd gevonden om het te laten zien: de tweede Clapotis.



Ik kon hem trots tonen op mijn verjaardag.
En deze week heb ik hem elke dag ge dragen, lekker zacht.
Hij is niet zo groot geworden als ik had verwacht. Het garen geeft de neiging om wat in elkaar te trekken. Misschien dat ik het nog ga opspannen.
Alleen...........ik zit alweer te popelen om er nog een te breien. Het breit lekker makkelijk en gedachteloos.

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Leuk. Ik vind m erg mooi geworden. Vooral die kleuren, heel mooi.

5:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

weer zo'n mooie !!!!!!!!

9:18 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik ben helemaal weg van dat garen wat je gebruikt hebt, die leent zich echt perfect voor de clap!

11:13 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oh ... hij is echt prachtig geworden wat een mooie kleuren, zal je vast prachtig staan. En wat voor kleur wordt de volgende?

11:18 a.m.  
Blogger Saskia said...

sooweee, die ziet er zacht uit, lijkt me heerlijk deze Clapo!! Leuk he als je variegated/self striping (wat is het verschil? wat is het in het NL?) garen gebruikt, krijg je een soort ruitjes. Mooi hoor! :-)

11:53 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja, het is verslavend he een Claotis! Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die er het liefst nooit meer 1 willen breien.... en het resultaat is zo mooi! op de foto's lijkt het garen minder gestreept te zijn dan in werkelijkheid, klopt dat of ben ik er al aan gewend?

12:05 p.m.  
Blogger Tucana's Dream said...

Heb het op mijn lijstje gezet:
'ooit een clapotis breien'
Nu nog de tijd en de juiste garen vinden...

12:35 p.m.  
Blogger Unknown said...

Hij is prachtig! Heel erg mooi!
Grappig detail: heb er zelf eentje gebreid die nu in Laos wordt gebruikt, en voor me zelf verder niet meer aan gedacht. En dan begint het nu toch weer te kriebelen...

7:56 p.m.  
Blogger odette said...

Ik en er aan begonnen (proefje van zomaar een wolletje) maar moest nogal mijn gedachte erbij houden. Het ging niet echt soepeltjes.
Maar die van jou is erg mooi geworden,ziet er heerlijk draagbaar uit. Volgt er nog eentje??

8:26 p.m.  
Blogger Unknown said...

Mooi!

9:50 p.m.  
Blogger yarnlot said...

Subtiele kleuren,ziet er heerlijk zacht uit...

7:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oefff, wat mooi is ie geworden. Welke wol heb je daarvoor gebruikt? Een hele mooi kleur.Is dit je tweede al? Je zou hem zo van de foto willen afpakken.

6:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home