maandag, januari 08, 2007

Tip van de sluier

Al een tijdje ben ik aan het brainstormen voor de opdracht van de maand januari. Heb natuurlijk weer heel veel ideeën en het is dan moeilijk om een keuze te maken.
Ook vind ik het leuk om even langs de bibliotheek te gaan voor wat boeken over het onderwerp. Er staan zoveel boeken en ik vind het een hele rijkdom dat ik zomaar zoveel mooie boeken mee naar huis kan nemen. Ik ben echt een hele groote fan van de Bieb.
Ik weet al wat ik ga maken en hoe. Nu nog er de tijd voor nemen.

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ben heel benieuwd !!!!!!!! zelf weet ik nog niet wat ik ga maken ........

9:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wordt het een hoedje?

gr. Ali B.

10:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Keuze genoeg zo te horen, ben benieuwd welke je kiest.

Wel fijn wanneer je bieb uitgebreide keuze heeft.

8:17 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Klinkt spannend, zie nu al uit naar het resultaat!! en tja die tijd grrrr

9:08 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

gelukkig je bent erweer, vanmiddag was je even uit de lucht... ben benieuwd wat het gaat worden!

10:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Die mooie boeken geven vast een heleboel inspiratie! Ik ben benieuwd!!

3:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oh leuk....heb hier al over gehoord bij Mary.....
Ben heel beniewd wat het gaat worden....

3:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

het wordt een heel project zie ik wel! Ik kijk en geniet op afstand mee

9:12 a.m.  

Een reactie posten

<< Home