dinsdag, december 26, 2006

Kerst 2006

Door diverse redenen is Kerst 2006 heel bijzonder geworden.
Allereerst door de traditie dat we eerste Kerstdag bij mijn ouders vieren.

Mijn zusje is eerste kerst dag jarig en nu we allemaal uit huis zijn is het nog steeds de gewoonte om elkaar bij mij ouders te ontmoeten en ook daar haar verjaardag te vieren. Het was dit jaar weer erg, erg gezellig. We hebben eindeloos gekletst en lol gemaakt, zo erg dat ik niet aan breien ben toegekomen.
Pa en Ma hartelijk dank voor de geweldige dag, het zalige eten en de sfeer! Wat geweldig dat we dit al zo lang met elkaar mogen delen. Ik ben daar heel dankbaar voor.
Verder was het erg prettig om tweede kerstdag thuis te zijn en de geboorte van Jezus met ons eigen gezin te vieren. Zalig uitgebreid ontbijten, daarna kon iedereen zijn eigen gang gaan (golfwedstrijd van zoon, werken van dochter) en zometeen met z'n allen kaasfondue-en.

Maar op breigebied was het ook bijzonder.
Vandaag heb ik haar onmoet!!!
Een hele bijzondere, gezellig, leuke, inteligente en lieve vrouw. We hebben een heel leuk gesprek gehad. Dat alleen al was een bijzonder kerstkadootje voor me, maar ze gaf me ook een presentje wat ik thuis uit mocht pakken. Dit zat er in: prachtig garen wat ze zelf geverfd heeft, mooie houten kralen en het patroon voor de Clapotis wat ze aangepast had aan haar eigen garen (moest ik erg om lachen,zo grappig stond het er).
Lieve Froukje, ik vond onze ont moeting heel speciaal en ik hoop je gauw weer eens 'live' te mogen ontmoeten. Heel hartelijk dank voor je geweldige kado!!!

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat is je weblog leuk bijgewerkt.
Fijn om alles te lezen.

your mother.

6:21 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat fijn dat je zo'n intensieve kerst hebt beleefd met je naasten.
En een byzondere ontmoeting met fantastische cadeaus !!!

(Fijn dat je je moeder(ouders) nog hebt en vooral met deze dagen is dat zo speciaal. Zij is (zijn) toch de spil van het gezin).

7:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk toch!! Wat wil je nog meer!!

8:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

leuk om je log te lezen, wel even schrikken dat ik zo groot eropsta, moes er erg om lachen!

9:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

een heerlijke ontmoeting Tijm en je tas is schitterend !!

8:07 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een heerlijke kerst! en een fijn kado. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

12:14 p.m.  
Blogger Unknown said...

Hee Tijm: over tjeetje en rood worden gesproken:het heeft me een dag gekost voor ik durfde reageren op jouw prachtige blog-entry met jouw recensie van mij... Gelukkig recenseren we elkaar over en weer helemaal top..! En natuurlijk vind ik dus nog steeds en vooral en echt wel dat we elkaar vooral weer tegen moeten komen. Verheug me er nu al op!

11:06 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een leuke ontmoeting heb je gehad. En die wol ziet er prachtig uit!

11:40 p.m.  

Een reactie posten

<< Home