dinsdag, december 05, 2006

Sinterklaas

Sinterklaas is zondagavond bij ons langs gekomen.
Hij had ook eigen gebreide cadeautjes meegenomen.

Een muis met een gebreide trui aan,

een zakje met een zeepjes vol gedaan.

Een sok voor een golfstok,
de maat is op de gok.








De kinderen waren er blij mee,
en gingen naar bed heel tevree.


Sinterklaas visited us last. He had taken also knitted presents with him along. A mouse with knitted pullover.A small pocket with soap. A sock for a golf stick. The children were gladly, and went to bed complete satisfied.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ontzettend gezellige cadeautjes !!!!!!!!!!

1:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

sint liep ook onze deur niet voorbij
en had veel kadootjes, ja, ja wat waren we blij!

2:01 p.m.  
Blogger Emmy said...

Die sint kan ook geweldig mooi breien .
erg mooie kadootjes
bedankt voor je lieve comentaar op mijn weblog

4:30 p.m.  
Blogger spirals said...

the bear sweater is too cute! and thanks for the commnets on my new sweater. its much loved...

5:38 p.m.  
Blogger Unknown said...

Muis met trui: ERRUG LEUK!!!!!

9:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

LEUK, alledrie. Het zakje is een mooie steek. Handwerk kan altijd !!!

10:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuke gezellige cadeautjes, die golfsok ziet er zeer fraai uit...

1:12 a.m.  
Blogger Tijm said...

Omdat ik het zelf vaak lastig vind (kost weer tijd) om dan van die cijfers en letters in te vullen voordat mijn comment geplaatst wordt, heb ik het nog niet op mijn blog gezet. Maar ik begin er nu wel aan te denken nu weer zo'n computer gereageerd heeft.

6:46 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Erg leuk!!! Handige Sinterklaas!

Kan jij de Spam niet verwijderen uit je reacties?

11:28 a.m.  
Blogger Marieke A said...

Hoi Tijm,
Wat een geweldig leuke site c.q. blog heb je! Ik vond vooral de sok op reis serie echt heel geestig! Ik heb eerlijk gezegd nooit echt goed leren breien. Als klein meisje leerde ik van mijn (helaas lang geleden overleden) oma een heel klein sjaaltje op rechts breien voor een pop. En eerlijk gezegd brei ik best heel mooi en constant, maar ik kon alleen recht toe recht aan breien. En dat heeft vooral te maken met hoe ingewikkeld brei patronen zijn voor mensen die nooit breiles hebben gehad. Een 75 jarige vriendin van mijn ouders kon sokken breien. Dat vond ik zo fascinerend! Zij heeft voor mij in Nijntje taal stap voor stap uitgeschreven hoe dat moest. En toen ben ik aan het sokken breien geslagen. Wat een heerlijke hobby! Breien is zo lekker concreet en je ziet waar je naartoe gaat en zelfgebreidde sokken zijn onverslijtbaar! Ik heb ondertussen al heel wat mensen gelukkig gemaakt met een paar echte sokken! Ik heb twee kleine kindjes (3, 1,5 en een derde onderweg) en ik wil zo ontzettend graag een paar wantjes breien voor mijn driejarige zoon. En net als met vele andere patronen kom ik na heel wat surfen geen enkel makkelijk patroon tegen. Zou je mij kunnen helpen aan een goed (makkelijk) patroon om wantjes voor hem te breien? Heel erg bedankt, Marieke (marieke@souki.com)
p.s. Sorry voor het gerommel met comments maar was de eerste keer voor mij.

11:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home