zondag, november 26, 2006

Op elk bolletje past een dekseltje

Vrijdag is mijn moeder 70 jaar geworden. Samen met haar kinderen, hun aanhang, klein kinderen en mijn vader natuurlijk is ze uit eten gegaan. Het was erg gezellig. Mijn zusje en ik konden snel nog de laatste stand van zaken en tips t.a.v.de Moebius sjaal uitwisselen en ik kon lekker verder breien aan mijn Estlandse col.



Blijk ik al een moebius sjaal in mijn kast te hebben liggen. Helemaal vergeten. Hij is niet zelf gemaakt maar gekocht bij Cora.
Hier nog wat breisites over het breien van een moebius sjaal.

7 Comments:

Blogger Emmy said...

een sjaal van cora is heel fijn ik ben zelf helemaal weg van de kleding van cora ,bedankt voor je bezoek en interesse in mijn avondtuurtje op expo gebied het was heel leuk en gezellig , en nu maar afwachten of het iets opbrengt het blijft daar tot 30 dec .

9:04 p.m.  
Blogger Unknown said...

Feliciteer je moeder asjeblieft van harte! 70? Dat had ik niet gedacht, na mijn kennismaking met haar bij SnB schatte ik haar 10 jaar jonger...!Wat Cora betreft: ik koester de Mac&Maggies die ik nog heb uit de 80er jaren: tijdloze ontwerpen, die vandaag nog steeds modieus zijn. Mooie paralel met je moeder, ergens...

10:10 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Felicitaties voor je moeder. En ja, natuurlijk, een Estlandse col willen we allemaal (als we wisten wat het was: foto!). als je het van het bolletje op de foto doet, dan is het een prachtige kleur.

11:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tijm, gefeliciteerd met je moeder, en nog vele, vele jaren voor haar.

12:33 a.m.  
Blogger Tijm said...

Ja Mag and Maggie!!!
Als lange meid was dat het enigste merk waar ik in de jaren 80 mee uit de voeten kon. Ben zelfs in een creme kleurige outfit van dit merk getrouwd!
Toen wist ik nog niet dat Cora daar achter zat. En toen zij niet meer de ontwerpster was (wist ik niet maar merkte ik aan de stijl) kon ik er niet meer terecht en velen met mij want toen is dit merk van Peek en Cloppenburg failliet gegaan. Inmiddels had ik de zaken van Cora ontdekt.
Ik heb een vreselijke hekel aan kleding kopen maar als ik wat koop is dat 90% bij Cora. Voor mij (1.85 en altijd rok/jurk dragend) een uitkomst. Het personeel is altijd vriendelijk en hulpvaardig op een eerlijk en kritische manier.
Echt de zaak voor mij!!!

7:07 a.m.  
Blogger Tijm said...

De felicitaties voor mijn moeder zal ik overbrengen!!!

7:08 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wst is die moebius van Drops mooi!

5:19 p.m.  

Een reactie posten

<< Home