woensdag, november 22, 2006

Welkom

Marijgje en ik kennen elkaar al meer dan 20 jaar. We hebben over veel dingen dezelfde smaak of mening en houden beiden enorm van handwerken (breien en vilten in het bijzonder).
We stimuleren en inspireren elkaar elke keer weer. Ze is echt mijn maatje!!
Al een tijdje wilde ze ook een blog beginnen, maar als perfectionist wilde ze de blog meteen goed inelkaar hebben. Moeilijk,want die blogs lijken een eigen leven te leiden (die van mijn zusje was dus opeens helemaal weg).
Nu kwam mijn zusje erachter dat de nieuwe site van Marijgje on-line staat.
Daarom ..........bij deze wil ik jullie graag voorstellen aan haar.
Ik wens haar een leuke tijd toe in dit medium.
En wij zullen enorm genieten van haar verhalen en foto's want daar is ze heel goedin!

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ben al even langsgeweest .......

9:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ook, leuk dat ze begonnen is. Dat ze dat stil kon houden he !!

9:10 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik kom net terug, veelbelovende start!

11:38 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

leuke foto van jullie hè, jullie zitten zo 'genoegelijk' te breien!

2:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ben ook even langs geweest!!
Leuk hoor.

7:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ben je een paar dagen niet op internet en er is veel veranderd!
opeens allemaal post!!!!!!
Tijm, dank je voor je lieve bemoedigende woorden, en ja, nu ben ik out in the open! Spannend.

10:42 p.m.  

Een reactie posten

<< Home