dinsdag, november 14, 2006

Tijdsbesparende tip

Onderhand heb ik heel veel brei en viltblogs onder mijn favoriten staan die ik ook allemaal wil bekijken. Dit kost erg veel tijd, wat weer nadelig is voor mijn eigen brei en vilt productie.
Nu heeft mijn zoon het volgende geinstalleerd.
Hierop kan ik alle blogs neerzetten die ik wil bekijken en bij het opstarten van internet wordt dan aangegeven welke blogs een nieuwe post hebben. Zo kan ik zeer gericht surfen over de blogs. Nog steed zit ik (teveel) tijd achter de computer maar dat ligt nu niet aan het bezoeken van alle blogs.

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hartstikke handig. Dit was ik ook al lang van plan en inmiddels heeft mijn zoon het geïnstalleerd!

11:10 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik gebruik het ook sinds een paar weken en het is echt heel handig!

2:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Bij mij doet de link het niet, of is dit alleen voor mensen die een blog hebben?

2:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Bij mij doetie het ook niet :(

3:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Een tijdje terug had je het er al eens over en het werkt inderdaad heeeeeel tijdbesparend.
Jammer alleen is dat niet alle blogs in Bloglines kunnen. Waarom snap ik overigens niet.

Je link werkt inderdaad niet, zou je nog even naar kunnen kijken.

4:47 p.m.  
Blogger Unknown said...

Dank voor de tip! Nu heb ik het oook!

4:57 p.m.  
Blogger Tijm said...

Waarom de link niet werkt weet ik niet.Ik voer steeds het goede adres in maar helaas.
Maar het gaat dus om Blogliners. Misschien dat je het via Google goed kunt opzoeken.

5:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het is bloglines, misschien doet deze link het wel. www.bloglines.com
Het is inderdaad een praktisch programma!

7:52 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

www.bloglines.com Hier kan je het programma vinden en je aanmelden.

7:53 p.m.  
Blogger Tijm said...

Heel vreemd. Ik heb de link aangemaakt met het adres wat Martine ook aangeeft,maar tijdens het daar op klikken blijft mijn adres ook staan,waardoor de link niet werkt op mijn pagina.

9:06 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

oooh ik gebruik www.netvibes.com
hier kun je wel web-log.nl in kwijt.

10:47 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Maaaaar, als de weblogs die je bezoekt, allemaal bijna dagelijks verversen...
En 't zijn er -umphtig, wat dan...

Ik kan 't momenteel echt niet meer bijhouden..., en er komen steeds meer...
HELLUP!
LOL
:o)

3:19 a.m.  

Een reactie posten

<< Home