zondag, november 12, 2006

SnB zondagmorgen

Hoera, de kaarten voor de SnB dag in Rotterdam zijn binnen!!! Ik heb besteld voor mijn zusje en mijn moeder en we zijn erg blij dat we naar alles kunnen waarvoor we ons opgegeven hebben. De verlanglijstjes van wat we die dag willen kopen worden steeds langer.
Het is erg onstuimig weer buiten en vaak regent het erg hard. Geen weer om naar de tuin. Ik nestel me dus lekker op de bank met al mijn breiwerkjes om me heen waar ik mee bezig wil, zoals de Estionia col, SamplerM en sokken. Zo kom ik de dag wel door.

15 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Geniet van de zondag. Hier schijnt de zon volop. Hoe lang nog?

10:56 a.m.  
Blogger José said...

Kijk, het is je gelukt, met de onderstreping, de vette tekst en het felle rood. Mooi zo! :-D

11:05 a.m.  
Blogger Tijm said...

Ja Jozé, dankszij de hulp van jullie lukt het mij.
Fijn dat mensen elkaar zo kunnen helpen.

2:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Om eerlijk te zijn viel me de verandering niet echt heel erg op. Maar dat is prima, enne de links vallen door streepje wel op maar vielen mijns inzien ook al opdoor de veranderende kleur... Enne YES YIPPIE YEAH! Alle kaarten in huis! S 'n B here we come! (grote DIRK-tas maar mee voor alle boodschappen!)

7:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

en, een beetje veel gebreid vandaag ??

9:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Yes Tijm je hebt de maan erop staan en wie online! Zie je wel dat het lukt!

9:59 p.m.  
Blogger Tijm said...

Of ik veel gebreid heb vandaag?
Nou dat viel toch wat tegen.
Ik zit steeds meer achter de PC.
Op zich kom ik veel leuks tegen en heb met iedereen zo een digitaal contact, maar het gaat ten kosten van de pennen.
Verder ben ik nog naar de volkstuin geweest tussen de buien door.Even uitwaaien en snoeien.
Ook de bibliotheek moest ik nog even bezoeken, dus al met al minder breien dan gehoopt.

10:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

;) ;) :) :)

10:11 p.m.  
Blogger Tijm said...

Hoe Koek,wezitten samen op mijn blog!!! Nu naar bed hoor!!

10:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

!@#$%^&*()_+ !!! (betekend knap hoor)

10:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja, 'k moet morgen weer werken, tjonge wat gaat het weekend toch snel voorbij!

10:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja, wat gaat zo'n weekend snel voorbij. Ik wil nog breien, haken, lezen en ships, ik moet naar bed.
:-)

11:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Veel plezier in Rotterdam zaterdag! Ik ga wel in de rij staan voor een kaartje!!!

1:14 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ja, die pc weet wat !!! ik blijf er vaak ook te lang achter zitten ..... iedereen een prettige werkweek !!

7:09 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ga zaterdag echt wat missen!

6:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home