zaterdag, november 04, 2006

Leuk idee !! ??

De SnBdag komt steeds dichter bij. Ik ben de nachten aan het aftellen als een kind voor zijn/haar verjaardag of Sinterklaas!
Ik ga er heen om al die breimensen bij elkaar te zien, om mooi garen en dergelijke te kopen en te kunnen voelen. Kennis op te doen over de diverse technieken. Debbie en andere grote namen te zien. Maar vooral ga ik er heen om al die bekenden van de weblogs nu eens in het echt te ontmoeten.
Dat bracht me bij het volgende probleem, hoe zijn we te herkennen.Om als SnB Fryslân zichtbaar te zijn heb ik een breibroche ontworpen zodat voor een ieder duidelijk is dat wij uit Friesland komen.
Dit idee bracht me op nog meer ideetjes. Ik vond het wel grappig om een zeer kleine Sampler M te maken en die ook op te spelden. Dan was ik herkenbaar als een lid van die Yahoo groep. En al gauw kwam het idee om dan ook maar een klein sokje te maken en op te spelden als teken dat ik veel sokken brei.
Net als padvinders, die voor elke taak die ze volbracht hebben een insigne krijgen.
Alleen dan weet een toeschouwer wel wat ik maak maar niet hoe ik heet. Ikzelf stap makkelijk op vreemde mensen af voor een praatje maar ik merk op de blogs dat vele bloggers toch wat 'bleu' zijn. Jammer, want zo ontmoet je elkaar in het echt niet en loop je om elkaar heen te dralen, terwijl de SnBdag juist zo'n mooie kans is.
Toen bracht het ABC project uitkomst: het borduren van mijn naam op een insigne!
Dus als jullie een grote vrouw met heel veel 'insignes' zien lopen, dan ben ik dat. Spreek me a.u.b. aan want ik wil jullie allemaal eens live ontmoeten.
En misschien dat andere mensen het een leuk idee vinden om met een soort naambordje op te lopen om de eerste kennismaking wat makkelijker te laten verlopen.

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Met al die mooie dingen op, weten we je wel te vinden!!!!!!!

9:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jammer dat ik niet ga. Ik had je wel eens willen zien lopen daar! Als je nueens op een zeepkist gaat staan? Dan val je echt wel op!!! Ik hoop dat je veel bekenden ontmoet.

10:47 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Vermoedelijk zien we je niet alleen aankomen maar horen we je medailles ook rinkelen onder het lopen. Geeft niet, dat is er tenminste eentje die we kunnen herkennen. Berthi staat in een kraam dus dat moet ook lukken. Ik denk ook wel dat ik straks herkenbaar ben, ik moet nog even prutsen maar het komt vast in orde.
Leuk om jullie straks allemaal te ontmoeten

11:24 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

HAAHAHA, kijk maar uit dat je niet door je knieen zakt met al dat klatergoud !!!

1:35 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

goed idee!
ik vind het ontzettend jammer dat ik niet kan komen terwijl het daar eerst wel naar uitzag. dus flink erover bloggen alsjeblieft!

12:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben te vinden in de Branderij. Ergens tussen twee pilaren en vast in de buurt van de koffie!:-)

12:33 p.m.  
Blogger Unknown said...

Oh jee! En ik ben een van die bleue types!
Ik wil het voor geen goud missen, en zou het liefst onherkenbaar, onzichtbaar en ongemerkt rondlopen... Maar missen dat evenement, dat natuurlijk niet!

2:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

oei ik ben wel jaloers hoor! Ik kan dus ook niet komen, maar ik denk aan jullie! Maak veel foto's!!!

5:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

leuk idee Tijm, ik zal ook es bedenken wat ik op zal spelden: heb al een idee! En natuurlijk m'n pompeblâd!

8:04 p.m.  
Blogger José said...

Ik zit daar van half twee tot half drie in een glazen hok, met Grolse wanten en zeker tien mensen die ze leren breien. Kun je me eerst veilig vanaf een afstandje zien, als we elkaar nog niet in het echt hebben gesproken voor die tijd :-D
Hm, misschien moet ik een miniatuurwantje maken voor aan een speld.

8:46 p.m.  
Blogger odette said...

Zelf zou ik ook niet zomaar op iemand afstappen, maar natuurlijk is de snb dag het moment op andere te ontmoeten en leren kennen. Misschien moet ik een stukje kaas (Alkmaar=kaaskop) opspelden, maar dat zal misschien gaan ruiken in de loop van de dag. Jaag ik juist weer iedereen weg. Ik weet nog niet wat ik ga opspelden, maar het zal zeker iets zijn met mijn naam.

8:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

En ook nog een strengetje borduurgaren...
;o)

Zo... ik ben weer bij gelezen, wat een avonturen, leuk hoor.
Was dat sneeuw of zout op de achtergrond van die ene sokken foto hieronder?
:o)

5:02 a.m.  

Een reactie posten

<< Home