woensdag, oktober 18, 2006

Bolletjes ketting

Al een tijdje had ik zin om het patroon wat zij ontworpen had te gaan breien,maar ja er ligt al zoveel. Daarom als tussendoortje dit weekend er mee aan de slag gegaan. Het is erg leuk om te doen maar kost toch weer meer tijd dan ik dacht.
Dat heb ik vaker, dat iets in mijn hoofd al klaar is en dat ik elke keer weer ontdek dat dingen maken en doen veel meer tijd kost dan verwacht. Na al die ervaringen en jaren moet ik dit toch wel eens weten?!



Rineke, bedankt voor je leuke idee en patroon.Volgende keer als ik zin heb in een tussendoortje ga ik je andere patroon maken.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

oooh wat leuk !! en de kleurtjes vind ik ook mooi !

7:19 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel origineel, en mooi kleuren.
Moet nog even uitdokteren hoe het precies werkt. Want er zit niks in de bolletjes he, die onstaan door het breien/vilten !!??

8:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel mooi!!!
En heel herkenbaar!!!
Na zoveel jaren valt het mij ook vaak tegen hoe lang je ergens mee bezig bent!!!
Maar wel van genieten hoor....van het maken !!!

8:38 a.m.  
Blogger Tijm said...

In de bolletjes heb ik bolletjes marinowol gestopt van dezelfde kleur als het garen. Je kunt, als je geen wol hebt, ook een bolletje maken van het garen waarmee je breit. Rineke legt het in haar patroon goed uit.

Ik blijf problemen houden met Blogger. Zoals het niet in de goede volgorde plaatsen van de foto's terwijl ik dat echt wel goed doorgeef.

8:51 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een leuk werkje tussendoor! Inderdaad, alles kost meer tijd dan dat je in gedachten hebt. Wie heeft er eigenlijk geen ervaring mee?

10:19 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

O, zo goed had ik het nog niet gelezen, ze blijven heel leuk !!!

Mijn dochter plaatst de foto's altijd voor mij, maar die hoor ik ook regelmatig 'knetteren' dat ze steeds verspringen. Heb meer horen klagen hierover. Oplossing ???

10:21 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat een leuke kettingen!
leuke combinatie met je vilten kettingen.!

2:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

leuke ketting, nu dus ook een mooie breiketting, naarst je viltkettingen!

2:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

erg leuk, dit patroon zal ik ook zeker een keer uit proberen. Goed dat je de linke erop zette, enne ook prachtig die drakentas!

8:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk, een warme ketting!
:o)

4:52 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

He Juul , moest ik ook net aan denken. Moet je er heel veel tegelijk omdoen :-))).

9:04 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat ontzettend leuk, maar ik kom al om in 'van die kleine dingetjes voor tussendoor' die dan toch weer veel tijd kosten.

3:10 p.m.  
Blogger Rineke said...

Leuk geworden zeg, Tijm! Ik ben stiekem lekker een beetje trots! Of eigenlijk best wel veel.

Wat staan jij en Saartje leuk op de foto (al wilden jullie het niet...) maar wie is nou wie?

groetjes, rineke

6:36 p.m.  

Een reactie posten

<< Home