donderdag, oktober 05, 2006

Zwart/witte tas

Zaterdag hebben we feest, mijn schoonmoeder wordt 80 jaar. Ik ga een mooie grijs kleurige bloes/jas aandoen. Nou heb ik een leuke vilten tas, die ik altijd gebruik, in mijn lievelingskleuren, namelijk rood, oranje en wat fuchia. Op zich kan die er prima bij maar het leek me netter om een bijpassende tas te hebben. Opeens had ik de ware geest en na mijn werk ben ik snel een patroon gaan uitleggen op de tafel.
De laatste tijd doe ik het laatste stuk, het uitspoelen, in de wasmachine. Haal ik de tas eruit, zitten er allemaal pluisters aan van handdoeken en zo. Balen.
Goed, het eindresultaat laat ik de komende dagen wel zien.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ben benieuwd hoe het gaat worden. Lees de laatste tijd steeds meer over vilten. Nooit geweten, heel interessant. Gelukkig wil ik het nog niet zelf, zou weer een hobby er bij worden :-))).

8:23 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

oooooh leuk !! ik ga volgende maand een workshop vilten doen, ik wil het al zoooo lang. Ben ook heeel errug benieuwd naar het eindresultaat !!

8:30 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ben benieuwd naar het eindreseltaat.
Het lijkt mij zeer leuk om te doen maar ik begin er maar (nog) niet aan!! Veel te veel Hobby's

8:48 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

prachtig!! leuk hoor, bijpassende tas!!! Leuk dat je dat zo op foto's vastlegt.

4:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Spannend, ik ben benieuwd.
Zelf ga ik droogvilten.
:o)

12:29 a.m.  
Blogger Rineke said...

Wat een cliffhanger, Tijm!!

Laat nou zien!!!

3:40 p.m.  

Een reactie posten

<< Home