donderdag, oktober 05, 2006

SnB Fryslân avond

Gisteravond hebben we weer onze avond gehad. Het was erg leuk. We zaten in de serre van Café Wouters tegenover het station van Leeuwarden. Wij zaten mooi 'te kijk' en waren zo promoters van het breien. Marijgje en ik waren de doorgewinterde breisters en Marieke uit Harlingen heeft zich bij de groep aangesloten. Ze is een echte beginneling: zeer enthosiast, al veel gevonden in boeken en op internet en erg gemotiveerd om dit mooie werk onder de knie te krijgen. Ze had zelfs al het boek van Debby aangeschaft!
Op de tafel liggen de werkjes waar we mee bezig zijn geweest dit keer. Marijgje met haar clapotis, Marieke met het leren avrechts breien en ik met mijn 2de zigzagsok.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

He echt leuk, als ik in de buurt woonde deed ik mee !!! In Utrecht is voor mij het dichtse bij (toch nog half uur treinen), maar die is al zo groot. Wat kleiner groepje vind ik fijner. Leuk zo'n nieuweling, die nog verbaasd tegen alles aankijkt :-)). Heb je nog reakties/vragen gekregen ? Ik vind het zo stoer !!

8:21 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Klinkt gezellig! Hoe laat beginnen jullie? En is het elke woensdag? Misschien zie ik kans om ook eens mee te breien.

8:46 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

gezellig !!
en Marianne, in Amersfoort is er ook een groep.....

9:19 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mary, nou ja dat jij dat weet als 'niet' breier en ikke niet :-)).

10:20 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

dat heb je met het mooie medium "internet" : ik zag het hier http://stitchnbitch.startpagina.nl/

10:30 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk!!!!! ik hoop toch de volgende keer ook van de partij te zijn...

3:13 p.m.  
Blogger Unknown said...

Klinkt leuk! Wij (van Rotterdam) zijn van 2 naar ong. 12 breiers gegaan. En op de Yahoo groep zijn er 30 "members", binnen een half jaar.
Het moet zich ook nog even rondzingen!

4:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk Tijm jullie breiavond. Misschien kom ik ook eens er naar toe. Leeuwarden is ongeveer 3/4 uur rijden hier vandaan. Jullie doen het éénmaal in de maand hé?
Verder ben ik erg benieuwd hoe je tas wordt. Ik heb het zelf weleens geprobeerd, maar de naden gingen niet goed dicht.

11:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk verslag!
:o)

12:26 a.m.  
Blogger Unknown said...

Echt goed, en wat een leuke locatie! Als ik in Leeuwarden aankom, en het station uitkom kijk ik altijd verlangend naar die serre, zo van: daar zou ik ook wel eens willen zitten....

11:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home