dinsdag, oktober 10, 2006

ABC


Ik kom er maar niet aan toe...........dat ABCen. Heb al stof en bordurengaren gekocht. Patroontjes gezocht, alles netjes in een doos gelegd en daar ligt het nog steeds.
Het is gewoon druk. Nou ja, het is zo druk je het zelf maakt. Maar het breien aan de Clapotis is erg leuk, het werkt nog zo lekker in de tuin met dit weer, had een lekker recept om te koken, werken gaat voor, lezen moet ook op zijn tijd.............

Ach, dan neem ik toch gewoon de merklap van mijn moeder mee!

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zo is dat, lekker doen wat eerst is. Dit is een mooie lap, in duidelijk herkenbare Houtman stijl.

(sssst Ik abc op het moment ook niet, brei me suf aan wiegjes, waarom!!??? gewoon leuk, lekker snel ;-)))).

8:23 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Als je toch niet ABC't............

12:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hij is erg mooi!!!
Dus dat handige heb je van je moeder!!

3:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Grappig dat abc van ma op je log te zien! Hij blijft mooi, ik mag er altijd graag naar kijken.

5:10 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

quote:
"Heb al stof en bordurengaren gekocht."
Dat klinkt al veel belovend!

Je hebt nog even de tijd...
... en 21 december is slechts een streefdatum, je maakt het uiteindelijk voor je zelf...
Wij zijn alleen maar de stok achter de deur.
;o)

quote:
"Ach, dan neem ik toch gewoon de merklap van mijn moeder mee!"
Nee, niet doen!!!
Volgens mij breekt dan 't glas...
LOL
Neem maar gewoon je WIP(je) mee.
;o)

11:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jou moeder kan er ook wat van zeg....
Maar pronken met andermans veren!!! LOL

12:26 a.m.  
Blogger Unknown said...

Ik ABC ook nog steeds niet....heb wel een idee, maar er zijn nog zoveel andere leuke dingen die ik ook wil maken...Maar de merklap van je moeder is prachtig! Had jouw moeder soms al een abbonnement op Handwerken Zonder Grenzen?

5:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Creativiteit wordt doorgegeven!
Het zit in de genen.

Je hebt tijd genoeg voor je Abc. Niemand heeft er haast. Dat woordje staat bij ons niet in het woordenboek.

Vanmiddag lag je weblog er uit!
Gelukkig werkt het nu weer.

5:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat is mooi makkelijk! Ik heb geen merklap en ik heb het wel druk :-) Met allerlei breien...maar mijn idee is zo leuk, dat ik er toch mee aan de slag wil.

1:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home