maandag, oktober 09, 2006

Uit de lucht

Hoe het gebeurd is, ik weet het niet, maar opeens was mijn blog uit de lucht.
Een aantal oplettende bezoekers wezen mij er ook op (bedankt!). Zelf kan ik dan niks beginnen, maar mijn zoon heeft het weer voor elkaar gekregen dat het blog weer te bekijken is. Bedankt Jelmer !!
Jelmer!!
Toch is het nog niet helemaal goed, het lukt me niet meer op foto's bij de berichten te zetten en er staan weinig tekentjes in het balkje boven het te maken bericht.
En ik wilde een link maken naar mijn zoon, geeft hij de code weer i.p.v. het woord een andere kleur te geven.
Ligt het allemaal aan mij en mijn onkunde of spelen er andere dingen mee??

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

jah, dat is balen als je uit de lucht bent en het bloggen niet wil!!!! Gelukkig ben je weer 'in de lucht'

3:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

vervelend zeg dat je niet alles meer kunt op je log....... maar je bent gelukkig wel weer online..........

4:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik zag net bij een ander die ook Blogger heeft, dat ze vandaag oook problemen heeft met foto's plaatsen...

4:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Yeee...vervelend zeg!!!
Ik wou dat ik kon helpen maar verstand heb ik hier totaal niet van!!!
Jelmer....help!!!!! ;o))

7:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

je moet het anders stellen: het ligt natuurlijk aan andere dingen; mijn onkunde zou zo'n 1% vd problemen kunnen veroorzaken...

wat mij betreft zie ik geen rare dingen op je blog. alles lijkt te kloppen. maar ja, ik ben hier niet elke dag ;-)

groetjes
Anneke

9:19 p.m.  
Blogger Emmy said...

Hallo Tijm
Ik vond je blog ergens en heb even gekeken erg leuk wat je allemaal doet en ook erg leuk dat je uit Friesland komt daar kom ik ook vandaan ,Groetjes Emmy

10:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mary, leuk voor jou bij Emmy !!!

11:49 p.m.  
Blogger Unknown said...

Sta ik op, lees ik de krant, kijk ik nog even op alle favoriete blogs: ben jij weg! Ik ben voor de rest van de dag volledig ontregeld.....!

Gelukkig je bent er weer.(stel ik vast bij thuiskomst) Het komt in de loop van de avond weer goed met me.....

11:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

* reikt glaasje water aan voor froukje *

Blogger doet geregeld aan onderhoud (maar heeft dan meestal wel een berichtje daarover in beeld), en Blogger heeft een info pagina, daar kun je meestal wel lezen wat er aan de hand is.

Ik heb even geen linkje, maar dat kun je misschien zelf, of via J. regelen?
Beetje laat/vroeg nu, om in m'n geheugen te graven...
LOL

4:40 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Marianne, was al bekend bij mij ........

6:07 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Good post and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.

4:55 p.m.  

Een reactie posten

<< Home