donderdag, oktober 12, 2006

Verslaafd



Verslaafd ben ik aan het clapotis breien! Het is erg simpel maar o zo leuk om te doen! Tijmman heeft voor mij elastiekjes gehaald die ik als markers gebruik. Eigenlijk moet ik hele andere dingen doen maar dit breiwerk blijft me trekken, zo lastig.
Ik zit me nu al te verheugen om het nog eens te maken en dan met het garen waarmee het patroon ook beschreven is.
Het is maar goed dat ik het werk op een rondbreinaald heb zitten want die 107 steken is wel veel en het werk wordt steeds zwaarder.
Straks snel door en dan de eerste steek laten vallen,joepie. Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen over het laten vallen van steken.

Het bloggergebeuren is nog niet helemaal goed. Ik begrijp van de reacties dat mijn blog er vanmiddag alweer uitlag en het posten lukt nog steeds niet goed.
De foto's en de links komen als computertaal in mijn scherm te staan en dat werkt erg vervelend.

8 Comments:

Blogger Unknown said...

Ik vond Clapotis ook een van de leukste projecten om te doen, die is echt simpel en afwisselend tegelijk! En het effect is zo leuk! Ben benieuwd naar de jouwe, en krijg nu al weer zin om zelf aan de volgende te beginnen! Dat van die cijfertjes en lettertjes in plaats van plaatjes heb ik ook, dus als je weet hoe je gewoon weer plaatjes in de opzet van je blog kunt krijgen: meld het me, want ik zit mijn blogs al weken voor mijn gevoel op de gok te maken...

8:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel leuk..ziet er toraal niet simpel uit voor mij met die elastiekjes!!
Je log lag er inderdaad uit vanmiddag, maar je bent weer in de lucht gelukkig!!! :o)

9:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk, een project waarbij je dus expres steken laat vallen! Mooie wol gebruik je.

12:55 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

U snap er niets van, steken 'laten' vallen !!??
Ziet er heel mooi uit, idd heel zwaar lijkt mij.
EN !!! lekker verslavend laten wezen, lekker toch !!!

8:01 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

erg bijzonder die Clapotis, als ik het patroon (op plaatje) zo zie ik die toch ook eens zal gaan maken, lijkt me erg leuk!

8:47 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

o guttegut...
Ik mag blij zijn als ik 'n rechte sjaal kan breien...
;o)

9:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heh, ik voelde me ook heerlijk rebels bij het laten vallen van de steken. Zo'n interessant leven heb ik. Ik breide er zelfs twee.

Leuk wordt ie!

12:16 p.m.  
Blogger astridpersons said...

ha, je bent begonnen: ik denk dat je de rij met vallende steken een handje zult moeten helpen. Alleen bij heel glad garen schijnt er in 1 x een rij te ontstaan. Bij mijn noro wol moest ik steeds de steken wat uit elkaar trekken. Jouw garen ziet er ook zo uit.

11:55 a.m.  

Een reactie posten

<< Home