donderdag, november 09, 2006

ABC...........


Helaas heb ik zowel mijn bamboe pennetje als de link over dat opzetten nog niet gevonden (zie onderstaande berichten).
Wel hebben diverse mensen me mee helpen zoeken naar beide items.
Tijdens het zoeken op internet kwam ik weer allerlei leuke dingen tegen en heb deze gelijk onder favorieten gezet om niet weer iets 'belangrijks' te verliezen in het doolhof van het WWW.
Zo kwam ik dit prachtige abc gebeuren tegen.

Ik hou me nog aanbevolen voor tips over die opzetrand.Ik heb het op een van jullie blogs gelezen, zie ook de beschrijving in de comments a.u.b.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

prachtig book.

Heb je dat voor het dubbelbreien niet via de pannenlap op Yahoo gezien.

7:57 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

nog evens de gegevens ophalen hier van dit boek, wil hem graag hebbeb :-)).

1:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel mooi boek!!!
Zo kom je tenminste wel weer mooie spullen tegen!!!
;o)

1:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Prachtig boek, Tijm.
Monogrammen zijn o zo mooi!!!
Ik kan er uren naar kijken!

8:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zoekend op 't internet vind je vaak prachtige zijwegen,...
;o)

3:48 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik kan alleen al naar die paar plaatjes uren kijken ;) Wat een mooi boek, het gaat onmiddellijk op de lijst!

12:21 p.m.  

Een reactie posten

<< Home