maandag, november 13, 2006

Nog 5 nachtjes slapen

Het schiet op de SnB dag te Rotterdam. Zondag heb ik een mini SamplerM gemaakt. Ik zal hem zaterdag als broche dragen als teken dat ik ook brei aan de Sampler M.
Hij komt mooi te hangen naast het teken van SnB Fryslân.
En als opwarmer van de workshop Grolse wanten: een foto van bijna 17 jaar terug Het is mijn zoon. Hij had op Sinterklaas een Grolse muts en Grolse wanten gekregen en droeg het die winter met zeer veel plezier.( foto van een foto lukt niet echt mooi)

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jij bent in ieder geval duidelijk herkenbaar. Ik ook, want mijn "naambordje" staat nu ook op mijn weblog. Het was toch nog een flinke zondag werk, het valt meestal tegen hoeveel tijd er in zo'n klein dingetje gaat zitten. Leuke foto van zoonlief. 't staat erg lief, die stoere muts

3:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk die foto! Doet je beseffen hoe snel de tijd gaat!

3:06 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heee wat een leuk rolletje heb je erbij gebreid. Nou, als ze je nu niet herkennen !!!!!

4:10 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat ben je weer lekker bezig geweest, n je blog uitgebreid, wat goed!!!!!!!!!
ben nog steeds in ontwikkelstadium.
Ik herken je zaterdag zo we;, haha

5:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel erg leuk!!
Jij bent wel goed herkenbaar zo....
:-)

11:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat mooi, Tijm!!! Goed herkenbaar!

12:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Prachtig!
:o)

3:13 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oh, Tijm, wat prachtig! Nou ja, ik hou nog wel een dingetje over van het e-vent dat ik organiseer morgen. Geen puf meer.

10:58 p.m.  

Een reactie posten

<< Home