zondag, november 19, 2006

Zoveel te vertellen

Waar moet ik beginnen?
De SnB dag was in een woord GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil daarom als eerste de organisatie en al de vrijwilligers enorm bedanken dat jullie zo'n prachtige dag mogelijk hebben gemaakt.
De locatie was perfect. De lange breitafel en de vele zitjes om te breien was erg leuk en gezellig en bracht leuke contacten tot stand. Veel leuke stands en goede acties zoals Knit a river en de mutsjes voor een bepaald drankje.

We zijn met 8 mensen van SnB Fryslân om 06.35 uur met de trein uit Leeuwarden vertrokken en hebben onderweg lekker 3 uur kunnen breien. De bus zoeken bij het station was een ramp omdat ze aan het verbouwen zijn maar uiteindelijk waren we toch 10.15 uur in de Van Nelle fabriek.
We hebben ons verdeeld over diverse workshops om ze de kennis te vergaren en aan elkaar door te geven.

Ik heb heel veel leuke en inspirerende mensen ontmoet. Niet alleen mensen die ik ken van internet, zoals Saartje, Carla,Saskia, Berthi, Jozé, Annette, Lies, Astrid, Marcelle, Basje, Lous en Marnel.
Maar helaas heb ik ook velen niet gezien of misgelopen zoals, Mary, Salamander,MarianneM, Wilma, Irma, Odette, Lieke, Yvonne, Nynke, Juul,Lucie, Knitting ajour en ons erelid Froukje Smoekk.
Bij Debbie Stoller heb ik de workshop Haken voor breiers gevolgd. (Grappif detail, e had dezelfde rok aan als voor op haar boek). Het was leuk om de oprichtster van het SnB gebeuren eens in het echt te zien en te horen praten.

16 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik was er helaas niet, ik moest helaas werken. Hoop nog steeds dat de volgende SnB dag op een zondag gehouden wordt, want zo te horen heb ik echt iets gemist.

9:40 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Tijm,
Leuk om je gisteren ontmoet te hebben en.... we moeten maar niet te vaak naast elkaar gaan staan! Toch enig lengte verschil!:-)

11:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tijm, leuk om jouw verhalen te lezen, ik zit nog ( of wéér) na te genieten van alle leuke dingen.

Berthi, het lijkt me een hele uitdaging voor jouw fotograaf om ons drietjes passend op één foto te krijgen ;)

11:46 a.m.  
Blogger Unknown said...

Wat een dag! Ik zit nog na te genieten. We hebben elkaar idd niet ontmoet helaas.. Misschien volgend jaar, want dit moet worden herhaald!

12:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

kijijijk, aan jou hebben we tenminste wat, als ver-weg-breier die niet kon komen. dankjewel voor je berichten (twee nu al! hoera!) over de snb dag! ik vind het erg leuk om een beetje mee te genieten zo.

12:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk om hier ook een verhaal te lezen, met alle verhalen bij elkaar zijn wij (thuisblijvers) er toch bij geweest :-))).

Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad !!!

12:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Klinkt als een hele leuke dag!!
Zal ik een geheimpje vertellen??
Ik was er niet bij.....
misschien een volgende keer.
Wat heb je een leuke aanwinsten gekocht zeg!!!

1:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een grappige foto van de rok van Debbie Stoller en haar boek ervoor :-)

1:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tijm, blij dat jullie ook voldaan weer richting huis zijn gegaan, zeker onderweg alles bekeken wat iedereen had gekocht!!!

Leuk je ontmoet te hebben.

1:56 p.m.  
Blogger Saskia said...

Hoi Tijm, superleuk om je gisteren te ontmoeten, ik vond het ook echt geweldig. Knitting Ajour stond volgens mij zelfs bij mij in de buurt toen wij elkaar spraken... volgende keer dan... (heb al vanaf vanochtend aan mijn blogje zitten werken, zoveel te vertellen...)

2:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Fijn te horen dat het zo leuk was. En zo vroeg de trein! Dat is de echte spirit. Ik was er inderdaad niet...36 weken zwanger en niet fit genoeg meer voor zo'n dag. Wel fijn dat je me gemist hebt!

5:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

volgend jaar maken we een afspraak (maar zittend, want als ik afga op Berthi ben je láng!)

5:56 p.m.  
Blogger Nederlass said...

Hoi Tijm,
Bedankt voor je leuke commentaar op mijn bloggie. Mag ik je mooie pompebled foto misschien gebruiken voor mijn post over de dag? Ik VOND ze gaaf! (Hmm, misschien half Domtoren/half Fryske flage voor mij dan. ;)

Hopelijk tot ziens!
MJ

8:13 p.m.  
Blogger astridpersons said...

hee tijm, leuk om je ook in levende lijve ontmoet te hebben. En ja: je bent erg lang en erg leuk!

8:19 p.m.  
Blogger José said...

Je had een fantastisch herkenningsteken (2x), zodat ik je letterlijk aan je jas kon trekken, toen je in beeld was, handig!
Wat een heerlijke dag was het.

12:08 p.m.  
Blogger fam Sollie said...

ik ben er ook niet geweest...en als ik dit allemaal zo lees heb ik toch wel wat gemist... misschien volgend jaar!

gr Lucie

4:05 p.m.  

Een reactie posten

<< Home