woensdag, november 29, 2006

Heegeldab

Al geruime tijd bezoek ik een blog uit Estonia. Ik kan er niks van lezen maar de plaatjes zorgen ervoor dat ik steeds weer kom. Degene van wie de blog is maakt schitterend en inspirerend werk. Ze (want ik denk dat het een vrouw is) werk veel met vilt, haken en breien. Ook heeft ze een blog met tassen.
Tot mijn grote verbasing maar ook vreugde zag ik deze week tussen al het Estlands een link staan die wel erg nederlands over kwam. Ze blijkt te zijn uitgenodigd om haar medewerking te verlenen aan Sieraad 2006. Een expositie die van 7 t/m 10 december gehouden wordt in Amsterdam. Volgens mij een aanrader om heen te gaan. Kan ik haar werk eens in het echt zien!

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heel mooi kleurrijk fantasie vol werk.

Ik kan het een beetje lezen, ze schrijft dat ze na een middagje hengelen al zo'n mooie tas heeft :-)).

Bij de tassen zag ik de gehaakte lapjes van Salamander weer.

8:12 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel mooi.
Idd heel kleurrijk fantasie vol werk!!
Fijne dag....

8:19 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

oeps, kom daar al meer mooie sites tegen ... nu even geen tijd voor, vanavond verder kijken, en een leuke uitgaanstip erij ....

8:31 a.m.  
Blogger Emmy said...

mooi deze site ik volg haar ook al een hele tijd ook op Flickr heb ik contact met haar ,
en nog bedankt voor je comment op mijn blog wat een vragen ..
Ik zal ze op mijn blog beantwoorden
Emmy

8:35 a.m.  
Blogger Unknown said...

thank you, tijm, for mentioning my blog :)

3:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooi werk, we moeten samen maar een op bezoek als je ruggetje het weer toe laat; op vilt en breibezoek!

3:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hé, zag je ook dat verschillende stukjes nu zijn vertaald...she sure makes wonderful things!

5:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home