dinsdag, november 28, 2006

KNIJN

Zondagmiddag ben ik (krom lopend als een oud vrouwtje) naar een concert geweest van KNIJN. Dit is een erg leuke folkband waarbij mijn broertje (ook al is hij 1.87 en 40 jaar, het blijft mijn broertje) al jaren de geluidsman is.
Natuurlijk gaat er een breiwerkje mee op pad. Dit keer de sokken.
Helaas kon ik niet swingen door de pijn in mijn rug, maar ik heb wel erg genoten.

Ik moet van de fysiotherapeut minstens een week thuis blijven. O wat is dat moeilijk voor mij. Ik kan niet door de pijn naar mijn werk maar toch, ik heb het gevoel dat ik de clienten en het team in de steek laat. Gelukkig krijg ik van alle kanten de wijze raad om nu eerst zelf op te knappen en om mezelf te denken. Maar dit is zeer moeilijk voor mij.
Ben inmiddels 2 keer gemasseerd en heb tips en oefeningen gekregen.Maar de spieren liggen nog steeds in de kramp en dat zal ook nog wel even duren volgens de fysio.

9 Comments:

Blogger Suzanne said...

Sorry van je rugpijn, moet vervelend zijn!
Denkvraag: Ik zou als Sinterklaas surprise een mond willen maken (lippen bv. vullen met watten, je hand moet tussen de lippen in kunnen om het cadeau er tussen uit te halen.
Denk je dat dat kan met breien (ik brei enkel recht en averecht...)

Ik hoor graag van je!

9:12 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Veel beterschap met de rug en idd is het goed om ook aan jezelf te denken. Maar dat moet je leren. Zelf werk ik in de zorg en je bent altijd geneigd om eerst aan je clienten en teamgenoten te denken an dan pas aan jezelf. Door de jaren heen leer je dat dat niet zo werkt. Het is wel grappig dat jij hier moeite mee hebt...jij geeft toch mensen het advies om voor zichzelf op te komen??
LOL!!
Ik had heel wat bij te lezen... De kleine sokjes zijn erg leuk...Ik blijf ze enig vinden. Denk aan jezelf en knap maar gauw op!!

9:59 a.m.  
Blogger Unknown said...

Geef je over, je bent ziek! En doe leuke dingen (BREIEN)!

1:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

leuk de foto van je breiwerk op het mengpaneel! Was idd een heel leuk concert, ook ik heb genoten!

5:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lijkt mij een leuke band. ZO, mag je breiwerk zomaar op het toetsenpaneel liggen.

Sterkte met het tegenstribbelende lijf !!

8:32 p.m.  
Blogger Unknown said...

Tijm, dank voor je reactie. We moeten echt eens ontmoeten en kennismaken...!

10:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

beterschap Tijm!!!
Volg je raad van je collega's maar op.

11:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel veel sterkte met de pijn, eens een keertje luisteren naar je eigen lichaam, kan geen kwaad.

12:16 a.m.  
Blogger astridpersons said...

clienten? advies? wat doe je eigenlijk voor werk?
ennu...sterkte met je rug. Een week thuis zitten lijkt me heerlijk, maar dan uiteraard zonder rugpijn

6:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home