zaterdag, december 09, 2006

Nieuwe patronen

Wat is internet een geweldig medium! Nu is de nieuwe Knitty weer uit en ik geniet erg van al die mooie patronen die ik gewoon gratis thuis op mijn computer kan bekijken en downloaden. Wat een rijkdom!! Even een paar voorproefjes.
Als tassengek word ik erg blij van zo'n patroon. Meestal maak ik mijn tassen van nat vilten maar deze vind ik ook het proberen waard. Vooral de sluiting vind ik erg mooi. Ik hou er namelijk van om textiel te kombineren met harde materialen.
Cooki, de ontwerpster, maakt de mooiste sokkenpatronen. Erg knap! Als sokken breister kunnen er geen genoeg bijzondere sokken patronen zijn. Straks eerst haar pomatomussokken afmaken voordat ik aan deze mag beginnen.
En dan de wanten. Er staan nu twee hele mooie patronen in het magazine. Ik doe mee aan de mittensgroup en daar waren deze wanten ook al gesignaleerd.

21 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ziet er allemaal weer geweldig uit, je kan je zeker weer uitleven !! ik vind het bijzonder knap al die patroontjes, alleen de tas lijkt me niet zo moeilijk om te maken (volgens mij kan ik dat ook nog wel .....)

7:34 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Weer voldoende 'voer' voor je lijstje!!

8:52 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een leuke idee^¨en weer allemaal. Jij komt de komende tijd wel weer door!!

9:31 a.m.  
Blogger Unknown said...

Ben al begonnen met de wanten (het patroon is honderd keer beter dan "die andere").... Ben ook verliefd op de tas, er zitten vind ik dit keer erg leuke dingen bij. Maar: de koffiehanger is verbijsterend......

Ik mis je engels! Je vroeg hoe ik het geleerd heb: gewoon door te doen en fouten te maken.Heb er ooit nog een log aan gewijd toen ik voor een fout in mijn engels bij een borrel op mijn werk vreselijk werd uitgelachen...

10:27 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een leuke dingen allemaal, de wanten zijn ook zo mooi.
Wat jammer toch dat veel in het Engels is, ik houd daar nog steeds niet van.

Zeg, draag jij de sokken en wanten gewoon bij je jurken !? :-)).

1:18 p.m.  
Blogger Tijm said...

Ja MM, die sokken en wanten draag ik gewoon bij mijn jurken. Hoezo??

(denk je dat dat niet staat??)

7:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

:-)))))))))))))))))))))))))))))

7:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat een mooie en leuke dingen allemaal weer.

je kunt toch tegenwoordig alles met elkaar combineren?
en vooral eigengemaakte dingen.
en wie het niet vind staan, kijkt maar een andere kant op. :)

10:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hi tijm,
ik heb een paar dagen geleden een vraag gesteld over het breien van de duim bij wanten (wantjes eigenlijk) voor iemand die dat nog nooit heeft gedaan. Wellicht heb je mijn berichtje niet gezien...
ik zou een beetje hulp erg op prijs stellen.
alvast bedankt,

Marieke A

11:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het ziet er allemaal leuk uit , die tas vind ik echt leuk, kun je dat zelf maken??? hoe gaat het met je ruggetje????

11:55 p.m.  
Blogger astridpersons said...

fantastische patronen he? Ik ga de Eiffel trui maken. Heb vandaag de wol besteld: ga het patroon volgen (is voor mij niet zo gewoon) en heb ook dezelfde kleur besteld: ga eens volgzaam aan het werk. De wanten waren mij overigens ook al opgevallen: ik vind ze prachtig.

12:39 a.m.  
Blogger Tijm said...

Voor Marieke A.

Ik hoop dat je dit leest!
Ik heb inderdaad je vraag niet gezien, waar staat hij?
Anders kun je je vraag sturen naar
tijm@hotmail.com
dan kan ik hem hopelijk beantwoorden.

9:05 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik heb ook al zo zitten kwijlen. Waarom gaan er niet meer uren in een dag :(

9:35 a.m.  
Blogger odette said...

Tijd te kort dat heb ik nu ook. Staan zeker leuke dingen in de Knitty, kijk er iedere keer weer naar uit.
Inderdaad waarom kou lijden in een jurk, lekkere warme eigengebreide sokken er bij aan.

9:41 a.m.  
Blogger odette said...

Tijd te kort dat heb ik nu ook. Staan zeker leuke dingen in de Knitty, kijk er iedere keer weer naar uit.
Inderdaad waarom kou lijden in een jurk, lekkere warme eigengebreide sokken er bij aan.

9:41 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat een enig tasje en de wanten vind ik prachtig, mooie kleuren!. De sokken, hmmmmm, niet helemaal mijn ding. Volgens mij kun jij "alles" dragen ;)

11:58 a.m.  
Blogger José said...

Ja, leuk he, weer een Knitty! Ik heb nog niks gezien wat ik wil maken uit deze editie, maar dat geeft niet, want ik krijg mijn plannen toch niet af in dit leven (en ik word 120, is de planning...)

1:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat een geweldige patronen he, oh, we hebben inderdaad tijd te weinig!

4:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Fijne advent, mooi dat dat nog in ere wordt gehouden.

5:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

http://bertajour.typepad.com/

Hier zijn vandaag veel handschoenen te zien.

1:23 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Goh wat een leuke dingen heb jij staan. Heb jij patronen van het natvilten? Ik zou namelijk graag wat leuke ideetjes willen om mee te beginnen.
Groetjes Doreen

11:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home