donderdag, december 14, 2006

139

Moe van het weer wennen aan het werken en na een uur Fysiotherapie kwam ik thuis. Tot mijn grote plezier lag de nieuwe Handwerken zonder grenzen door de bus!
Vooral voor mensen die breien is het een geweldig nummer.

Tot mijn grote vreugde zag ik tijdens het snel doorbladeren een paar bekende namen staan. Jo An, Jannie en Yvon worden met nog 3 vrouwen geinterviewd over sokken breien.

Verder staan er een paar prachtige sokkenpatronen in gemaakt door Jo An en Yvon

Er staat een artikel in over breiende mannen in Taquile en een prachtig patroon voor een vest in zwart-wit geinspireerd op patronen die voorkomen op Taquile.
De medewerksters van het blad geven leuke tips, zoals het boek "Handwerken voor snelle henkies" waarin leuke tips en trucs staan voor het zelf maken van je eigen outfit en er staan eenvoudige patronen in.

Ik ga nu lekker liggen onder de kerstboom en zalig het blad lezen............

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hey, leuke tip, zal de hzg ook halen (nog steeds geen abonement)

4:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

o dat klinkt goed,
wanneer zal die in de winkel liggen?

4:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik kreeg hem ook vandaag, ik ga straks ook even lekker lezen.

5:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

nog veel last van je rug ??? en veel leesplezier !

7:13 p.m.  
Blogger - said...

snif! ik heb m nog niet, heel leuk dus dat ik nu hier vast een voorproefje krijg! En wat staat mijn minimens er mooi op met z'n sokken heh ;-)

7:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lekker he de HzG, toen ik al die sokken zag dacht ik aan jou :-)).
Maar er staat idd nog meer veel moois in.

Storm op zolder, jou sokjes en mini mens vond ik het leukste !!!!
Mijn mini mensen hebben ondertussen maat 46. Maar ik heb een 'klein' mini mens dus kan toch aan de slag !!!:-)).

7:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat is hij mooi he!

8:52 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Volop breien! Je kunt direct aan de slag.... nou ja, eerst snel je shawl afmaken!:-)

10:46 p.m.  
Blogger Unknown said...

Had m gister al, maar hij lag verstopt onder de schoolboeken van de jongste bewoner van dit huis. Inderdaad: heel jummie nummer. Die sokken van Storm zijn echt gaaf! En dan ook nog de andere breisels: ik vind bijvoorbeeld de muts waarvan het vest is afgeleid ook wel erg leuk!

11:16 p.m.  
Blogger Emmy said...

leuk die aandacht voor breien in HZG
Ik heb wat afgebreid nu doe ik het zo nu en dan eens .Ik moest gelijk aan je denken toen ik het las
veel lees en brei plezier

3:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home