vrijdag, december 29, 2006

Evaluatie

Als je doet wat je altijd deed,
zul je krijgen wat je altijd kreeg.

Met deze spreuk wil ik dit jaar afsluiten.
Een goed jaar in meerdere opzichten, speciaal op breigebied.


Ik wens iedereen dat wat goed gaat en waar je tevreden over bent, zich komend jaar voortzet. En dat waar je niet tevreden over bent, je komend jaar anders zult kunnen gaan aanpakken zodat het mag veranderen en verbeteren.

Vol verwachting kijk ik naar het nieuwe jaar.Ik heb er zin in.

Dit sluit erg mooi aan bij de nieuwe KAL welke door onderandere Froukje is opgezet.
Het sluit helemaal aan bij mijn manier van werken en is nu al erg inspirerend voor mij, merk ik.
Ik hoop dat veel enthosiastelingen mee gaan doen.

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ja.ik wens jou hetzelfde toe voor 2007!!

en die KAL wil ik wel met meedoen maar ik snap niet wat de bedoeling is

hihi,mijn engels en frans zijn erg slecht!!

4:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik wens jou ook een super 2007!!

7:43 p.m.  
Blogger Emmy said...

Ik wens je een geweldig en heel gezond 2007 toe en bedankt voor al je lieve woorden

9:39 p.m.  
Blogger Unknown said...

Jij natuurlijk ook al het beste voor jou, voor die je omringen (bijvoorbeeld degenen die competentiegericht en wel leren en gaan leren) en voor je moeder: als ze een blog had zou ik het daar doen, maar: geef mijn beste wensen door! Ik ga mijn best doen om "mijn" Kal zo snel mogelijk toegankelijk te krijgen voor iedereen (voor 1 januari, want hij is zo leuk!).
En dan als laatste: moest toch wel even iets wegslikken (echt waar!) bij die prachtige foto van het begin van jouw Clapotis....

10:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Prachtige spreuk.

1:42 p.m.  
Blogger astridpersons said...

ook voor jou een geweldig 2007: enny...zie ik daar de langverwachte clapoutis? Is dat je goede voornemen voor 2007?

5:39 p.m.  
Blogger Nederlass said...

Mooie foto van je klap-poo-tus! (Volgens Puk dé manier om het uit te spreken in Rotjeknor. ;)

Het is tijd voor nieuwe invalshoeken. Bedankt voor de mooie spreuk!

Do ek folle lok en seine!
MJ

P.s. Nu heb je zo'n beetje mijn complete Fries/Leeuwardese woordenschat voorbij horen komen. ;)

5:58 p.m.  
Blogger Välklädd said...

Hi!

Thank you for stopping by at my blog and the nice comments! I'm very pleased myself with birch, and will probably make another one in the future.

You should strart writing in english so we all can understand your blog! ;) Lovely pictures anyway!

8:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. En is dat het begin van je Clapotis op de foto?

10:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooie spreuk! Sluit goed aan momenteel!

Voor jou ook de allerbeste wensen en alle goeds voor 2007!!
Wellicht tot 3 januari!

Liefs Marion

3:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gelukkig nieuwjaar! je clapotis ziet er mooi uit, prachtige tinten.

5:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat een mooi garen heb je ontvangen en heel mooi voor de clapotis.
Ga je de verschillende kleuren laten op/ aflopen?
ben benieuwd!

3:43 p.m.  

Een reactie posten

<< Home