zaterdag, januari 13, 2007

Speciale dag

Zelf zou ik het niet vertellen maar ja........kleine zusjes hé!
Inderdaad ik ben jarig vandaag.
Ben door mijn gezin enorm verwend met prachtige kadootjes, waaronder dit boek.




Ik was van plan om vandaag lekker te gaan 'yarn shoppen' in Zuidlaren en Annen maar heb besloten dit toch uit te stellen naar een andere zaterdag omdat ik vanavond visite krijg en ik nog het een en ander wil bakken en maken.
Maar mijn lieve vriendin Marijgje had het onthouden en wist nog niet van mijn veranderende plannen. Vanmorgen vroeg lag er een mooi pakketje door de deur met daarin een erg mooie, eigen gemaakte tas.
Hij was speciaal gemaakt voor mijn 'garen tournee': Herma's Yarn-shoppin' bag.
Zo mooi, zo origineel en zo lief!!
Daarin een leuke kaart met geld, dat de tas maar vol terug mag komen.
Marijgje, als ik ga shoppen neem ik deze prachtige tas en jou mee!

25 Comments:

Anonymous Anoniem said...

van harte gefeliciteerd en een fijne dag !!!!!!!!!! (wat een leuke tas !!)

8:10 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt en alvast veel plezier op de shop-dag!!!

9:37 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lieverd,

heel erg van harte gefeliciteerd en ik wens je een hele fijne, gezellige dag! Lekker bakken op je mooie fornuis. De zon schijnt vandaag, sinds tijden, speciaal voor jou! Dikke kus, Mariek

9:54 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

schitterend cadeau! Nogmaals een heel fijne verjaardag gewenst

10:57 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd! En tot eind van de middag! :]
Ps: ik zoek nog steeds een naam voor een web-log..

11:06 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk boek !!
En wat een origineel cadeau, die plaatjes ben ik weg van.
Fijne dag !!

11:23 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey Tijm, wat een prachtige tas heb je gehad! Leuke dag toegewenst en tot vanmiddag!

11:31 a.m.  
Blogger odette said...

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van. Mooie kadootjes heb je in iedergeval al gekregen. Een eigen tas met je naam erop leuk hoor!! Ik zie nu ook dat je helemaal geen Tijm heet :-).

12:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd!
Wat een leuk en origineel cadeau!

1:00 p.m.  
Blogger dutchelske said...

Hieperdepiep,
Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
Moge de tas ooit nog eens overvol raken met mooie garentjes.
Groetjes, Elske (Arnhem, maar geboren en getogen in Leeuwarden)

3:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

heerlijk zulke kado's.
van mij ook van harte gefeliciteerd.

4:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag een hele fijne dag

4:47 p.m.  
Blogger Emmy said...

van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in gezondheid

6:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ook van mij natuurlijk van harte gefeliciteerd!

7:49 p.m.  
Blogger Unknown said...

Helemaal van harte!
Dat je maar alles mag behouden wat nu zo leuk is, en alles mag krijgen wat het nog veel leuker maakt.....

8:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Van harte gefeliciteerd!!! Een hele fijne dag!!
En wat een leuke tas zeg!!

11:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mag het nog? GEFELICITEERD!!!
Leuke cadeautjes!!
Je hebt vast een fantastische dag gehad!

1:10 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dagje te laat (broertje gisteren ook jarig) maar toch nog GEFELICITEERD!!

8:58 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd!!

Wat een leuke, handige tas. Geweldig als deze met wolletjes gevuld gaat worden!!

(afbeelding van Rie Cramer?)

11:05 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nog vele jaren, Tijm! Het is -zo te lezen- een topdag geweest!

11:48 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Van Harte Gefeliciteerd, Geniet van je leuke cadeau's en hou nog wat over voor een nog te verzinnen project.

12:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nog van harte gefeliciteerd en succes met het vol krijgen van de tas!

12:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hartelijk gefeliciteerd en dat je maar veel mag hebben gekregen om ons de komende tijd te amuseren!

5:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nog vanHarte Tijm! Je kunt niks geheim houden.. dat zie je maar. Daar heb je een zussie voor. Grappig...mijn zoon is vandaag jarig maar vierde het gister. Gelijk met jou verjaardag.

10:02 p.m.  
Blogger astridpersons said...

gefeliciteerd! En dat boek is echt geweldig. Het is met name handig omdat er bij staat hoeveel steken het patroon telt. Ik gebruik het echt heel veel.

5:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home