zondag, januari 21, 2007

Even voorstellen


Bij SnB Fryslân komen er steeds meer leden bij.
Een aantal hebben een blog die ik bij deze even onder de aandacht wil brengen.
Marijgje, mede oprichtster van SnB Fryslân en Simone, een trouw lid van het eerste uur hebben beide een breiblog die de moeite van het kijken waard is!

Verder was ik vanmiddag even blij verrast. Op zondag is de bibliotheek bij ons open en ik neem dan de tijd om even aan te gaan en wat te bladeren in de diverse tijdschriften. Het tijdschrift '100 woonideeën'(als ik het goed heb) bladerde ik even door en zag een erg mooie streng garen gefotograveerd. Bleek deze van Storm op zolder afkomstig te zijn!! Wat een leuke reclame voor dit schitterende bedrijf.
Foto overgenomen van de weblog van Storm op zolder.

7 Comments:

Blogger Tijm said...

Helaas, nadat ik voor de zoveelste keer ongewenste comments kreeg (zie boven) heb ik besloten toch de 'word verification' te installeren.
Sorry voor het ongemak. Een comment achterlaten kost nu meer tijd en handelingen. Ik hoop dat ik jullie daar niet mee afschrik.

7:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Soms moet ik ook wel erg lachen om die ongewenste gasten; krijg je zo'n monter bericht van "fantástisch weblog heb je, kom ook eens bij mij" en dan spaart zo'n jong Donald Duckplaatjes ;)
mooi logje was dit weer, ik heb gezellig gesurfd naar al je aanbevelingen. ik vind die mini-,midi- en maximensjes zo schattig

11:36 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja ik had die heerlijke kleuren 'stroom' wol al bij Storm gezien, mooi he.

Leuk dat we steeds meer bloggers leren kennen en lekker veel moois kunnen bewonderen. En tips én inspiratie opdoen !!!

12:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

???? weert de blog nu ook mijn commentaar???? afijn nogmaar een keer proberen dan...

3:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

jah, hij doet het, maar wat ik wilde zeggen: lux hoor bij jullie de bieb op zondag open! enne idd prachtige kleuren van storm op zolder! Heerlij dat strax in het echt te kunnen zien!

4:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Yvon heeft prachtig garen!

3:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Inderdaad lastig zo'n verplichte verificatie, helemaal met dat rolstoeltje er naast.... ik voel me momenteel al aardig gehandicapt en helaas wordt ik daarzelf niet aardiger van...... Maar inderdaad reuze irritant die richies en thomassen

10:56 p.m.  

Een reactie posten

<< Home