woensdag, januari 31, 2007

Op de valreep....

.........nog even een project voor de 12-CAL.
De "I'm only happy when it rains" hoed.
Ik zou de foto's buiten nemen, maar het regende (en blij dat ik daar van word...niet dus).
Allereerst heb ik 2 grote lappen vilt gemaakt met diverse tinten blauw als tussenlagen.
Dezen heb ik vervolgens in repen geknipt en de repen nat dubbelgevouwen en vastgezet met knijpers en zo te drogen gelegd. Hierdoor ontstond er een vouw waarop de stroken op een binnenhoed kon naaien, die ik ook zelf gevilt heb.
Door kraaltjes op de punten te naaien ontstaat er meer een gevoel van druppels water.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wauw wat mooi!

7:58 p.m.  
Blogger Emmy said...

geweldig mooi

8:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

mooie kleuren en mooi ontwerp. ik ben heel benieuwd hoe het staat.
spannend project wel, iedere maand iets verzinnen.

11:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jemig echt heel mooi!! ik word er stil van en dan die kleuren, heel fraai

12:01 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel erg mooi!!!
Knap hoor.....

8:03 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

oooooooooh, die is echt leuk !!!!!!, nee die is schitterend !!

9:37 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je bent een **KUNSTENAAR** !!!

11:22 a.m.  
Blogger Rineke said...

errug goed gelukt!!!

7:07 p.m.  
Blogger Unknown said...

Heel erg mooi. HEEl erg mooi. Zucht...
Heb januari zelf gemist,(en heb mijn nog te maken paraplumutsje in mijn nog te maken breidingenarchief geparkeerd) maar hoop er vanaf nu voor te gaan!

10:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Yes, ik stel voor dat jij elke CAL in een breivorm en een viltvorm,...minstens.

Ik ben bijna zover om aan jouw-lap-voor-mij-voor-jou kan gaan beginnen,zijn we een jaar verder!

6:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je creativiteit spat ervan af!! Moooooooooooooi!!!!!!!!!

11:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home