donderdag, maart 22, 2007

Lekker bezig

Ze zijn alweer een tijdje af en ook al gedragen, de pomatomus sokken. Erg leuk om te maken maar ook fijn dat ze nu af zijn, omdat ik dan weer met een nieuw paar sokken mag beginnen. Een detail om het patroon beter te kunnen zien.
Van een lieve vriendin (van 76 jaar maar zo actief, dat ze een voorbeeld voor me is) kreeg ik dit apparaatje. Het leek haar echt iets voor mij. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd maar vond het erg lief dat ze zo aan mij gedacht had. Daarom alleen al ben ik erg blij met het 'vingerhoedje'.
En last but zeker not least.............het begin van het tasje van Rowan. Als nieuw lid heb ik het patroon gekregen met 2 bollen katoen. Makkelijk en erg leuk om te maken.
Het is nog niet eens af maar ik zie al een heel leger van zulke tasje voor me, in allerlei verschillende kleuren!

16 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Lijk me wel handig zo'n vingerhoedje. Je tas wordt erg leuk.Ik kan me voorstellen dat je een hele voorraad voor je ziet. Volgens mij breid het erg snel dit patroon.

10:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

leuk die tas!!
ik wil ook ooit nog een tas breien,ik heb er al zoveel mooie gezien

10:44 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Ow wow, ik ben nog niet aan het tasje begonnen, maar volgnede week gaan we op vakantie dus misschien neem ik het wel mee. Voor in de herfst is het ook leuk in tweed garen denk ik!

Leuk om te horen dat het goed wegbreidt, motiveert me weer om eraan te beginnen.

12:04 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja erg leuk je tasje, ziet er zo gezellig uit. Lief van je vriendin.
Mijn aanmelding bij Rowan ging niet helemaal goed dus moet het nogmaals proberen.

12:21 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

De sokken zijn erg mooi geworden, ik ben benieuwd wat voor sokken hierna komen!

7:49 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat ben jij ijverig geweest!!
Veel plezier met nieuwe sokken uitzoeken.....
Het ziet er weer zeer mooi uit!!!
Heerlijke voorjaars bloemen!!!
:-)

9:27 a.m.  
Blogger Saskia said...

wow, tasje ziet er super uit! ben heel benieuwd hoe hij is als hij klaar is (of zij?).
Dat vingerhoedje lijkt me best wel handig, waarschijnlijk moet je er even handigheid in krijgen in het begin, maar dat gedoe met die draden... het lijkt mij wel wat.
(dankjewel voor je comment, nu weet je ook meteen waarom ik zo'n slechte commenter ben geweest...geen energy...;-)

9:03 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

goh, vind je het niet jammer na al dat werk dat je het patroon niet zo goed ziet? of ligt dat aan de foto en valt dat mee 'in het echt'?

9:39 a.m.  
Blogger José said...

Creatief én productief! Zelfs zomaar de hele pomatomus gebreid (x2!). Ik ben geen tassenmens, maar ik vind dat rood wel mooi.

Leuk dat je morgen mijn verjaardag mee viert ;-)

1:47 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ben erg beneiuwd of het vingerhoedje je bevalt! En ja je sokken zijn echt heel leuk!

7:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

zeg... ik zie dat ik vergat te zeggen dat ik het ondertussen erg mooie sokken vind!

8:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie sokken zijn het geworden. En het tasje wordt ook erg mooi.

Lijkt me wel een handig ding die 'vingerhoed' ben benieuwd of hij ook echt handig is. Lief dat je dat van je vriendin krijgt.

9:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

leuke tas !! en mooie sokken !! je vingerhoed al uitgeprobeerd ??

9:34 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een grappig hoedje, wist niet van het bestaan van zoiets af.
Wow,wat ben je al ver met je tasje, krijg ook de kriebels

11:41 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

De sokken zijn geweldig geworden.

Geweldige tas, is het je kleur ook? Wat ga je als handvat gebruiken?

8:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Grappige vingerhoed die ik tot nu toe niet eerder zag. Ben benieuwd hoe die bevalt!

10:32 p.m.  

Een reactie posten

<< Home