vrijdag, mei 04, 2007

Mobiel tasje

Doordat het steeds warm weer is en ik in mijn jurken geen zakken heb, zit ik steeds te hannessen met mijn mobiel als ik op de tuin wat wil doen. Er moest dus een tasje komen.
Bij haar had ik al eens iets prachtigs gezien wat ik ook eens wilde doen, maar een beetje zonde vond om er sokken van te maken, omdat zoiets moois eigenlijk niet verstopt moet worden in schoenen of laarsen. Ook zij was er al eens mee aan de slag geweest.
Daarom besloot ik dit idee nu voor een tasje te gebruiken om mijn mobiel om mijn hals te kunnen dragen in de tuin.
Het rode garen is Arwetta en het gekleurde garen is Trekking (XXL)nr 110
In de Arwetta zat een raar hobbeltje maar dat valt nu niet meer te zien.

Inmiddels loop ik nu 8 weken met een hernia, met andere woorden, 8 weken last van rug en linkerbeen en 's nachts zeer slecht slapen. De neuroloog heeft me aangemeld voor een MRI-scan. Als die plaatsgevonden heeft kunnen we bekijken wat we er aan kunnen doen.

En doet bij jullie blogger ook weer raar als je een bericht wilt plaatsen (foto's als code weergeven en veel functies niet meer in de taakbalk)?

22 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een leuk idee en een een lief tasje zeg!

3:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

prachtig mobiel tasje!hang je die nu om je hals?

4:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

dat wiebelt toch?

4:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Prachtige kleurtjes! Ik zit met hetzelfde probleem: ik draag ook vaak rokken, en ik kan niet zonder mijn sleutels op pad. Handig idee, zo'n tasje! Kun je gelijk je breikunsten aan de wereld laten zien en mensen aansteken.......

7:03 p.m.  
Blogger Rineke said...

leuk tasje zeg! iets minder leuk, die hernia, ik hoop dat het binnenkort beter wordt voor je.

Geen problemen met blogger, trouwens.
Ik ben weer terug in Denemarken. Wat is het hier SAAI in vergelijking met Californie... zelfs al is het weer nu ongeveer hetzelfde.

7:16 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Bah dat die rug maar dooremmert! Leuk tasje en mooi effect met een effen en een gestreept garen

10:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk dat tasje. Ik had bij tijm ook al zitten kijken dat ik dat patroontje zo leuk vind. Je heb t het mooi gefotografeerd. Nu kan ik het wel namaken - ik weet nog steeds niet waar het patroontje vandaan komt.
Wat vervelend, je rug. Ik hoop dat het snel beter gaat.

10:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lief tasje. Blogger weet ik niet. Maar wat akelig van je rug. Wat zul je een pijn hebben. Een aai en veel sterkte.

11:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtig tasje, mooi patroon, ik had het ook al hier en daar op weblogs gezien.

Akelig van je rug, ik hoop dat ze je na je MRI kunnen helpen!

8:52 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

He zielige Tijm, je tasje is erg leuk geworden zo af, heb je vast veel plezier van. Sterkte met rug jakkes!!

9:11 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat een idee om de patroontjes in te breien met dat kleurtjes-garen. Ziet er heel ingewikkeld uit en het effekt is grandioos ;) mooi! perfekte kluerencombi.
bah, die rug van jou, sterkte ermee! vanuit mijn omgeving weet ik dat zoiets erg pijnlijk is.

9:55 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tijm, wat een lief tasje is dat. Leuk idee om op deze manier met twee kleuren te breien. Zou ik zelf niet zo snel op gekomen zijn! Maar je hernia is minder leuk. Ik wens je veel sterkte er mee. Nog even de scasn afwachten en dan hoop ik dat ze je van de pijn af kunnen helpen.

2:33 p.m.  
Blogger Judith said...

Nu zie ik dit leuke patroontje alweer opduiken. Lollig tasje!

Sterkte met je rug. Balen dat het nog steeds niet beter gaat. Hopelijk na de scan een gerichte behandeling die helpt.

Doeg,
Judith

3:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat is een vrouw zonder tas!

Sterkte met je rug, ik hoop voor je op betere tijden.

11:52 p.m.  
Blogger Emmy said...

heel leuk tasje ,en sterkte met je rug

12:23 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel leuk tasje, mooi de combinaties van het garen.

Gebruik ook altijd tasjes maar dan voor mijn walkman, ik denk dat de mijne aan vervanging toe is !! :-))).

1:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ziet er erg leuk uit! Ook erge mooie kleuren en hele mooie wol.
Ik ben momenteel met bolsa's bezig oftewel tasjes met Zuidamerikaanse motieven, dus ook inbreien. De mijne zijn niet van zulke mooie wol gebreid, gewoon wat restjes.

12:38 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Vergeet ik nog te zeggen heel veel sterkte met je rug!!!

12:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat is ie leuk geworden, prachtig die kleuren! !

8:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

prachtig! met xxl heb ik dezelfde trucs ook al eens toegepast op sokken.

9:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ah< de bloggerproblemen!Ik ben daarom overgestapt naar Typepad. Dit is veel gebruiksvriendelijker en zorgt niet voor problemen. Niet gratis, maar dat is me alles wel waard.

9:30 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hallo Tijm,

Wat een ontzettend mooi tasje en prachtige kleuren. Knap dat je dat zelf zo ontworpen hebt.
Zou je me verder kunnen helpen aan het patroon? Ik zou namelijk graag een knikkertasje willen maken voor mijn zoontje.

Alvast dank je wel.

Verder wil ik je graag veel sterkte wensen met je rug.

Alberta Gerritsma
albertagerritsma@gmail.com

9:20 a.m.  

Een reactie posten

<< Home