zaterdag, mei 26, 2007

Stand van zaken


Fijn dat zoveel mensen het noodzakelijk vinden dat Handwerken zonder Grenzen behouden blijft en dat velen actie willen voeren.
Er is nu een brief naar de curator onderweg met daarin het verzoek om het blad een doorstart te laten maken bij een andere uitgever, maar wel in de vorm zoals deze nu uitgegeven wordt. Ook worden er argumenten in beschreven waarom wij het als lezers belangrijk vinden dat het blad blijft bestaan.
Ik heb Yvonne Knoop (ex-hoofdredactrice)gevraagd of ik het adres van de curator vrij mag geven, omdat meer mensen willen schrijven. Zodra ik daar een positief antwoord op heb,zal ik het geven.
Verder ben ik samen met haar een actie aan het ontwikkelen voor op de weblogs. Het zal plaatsvinden op 1 juni. Zodra we meer weten dan horen jullie het!

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

dat doe je goed. ik ga gauw naar je linken.
een emailadres van de curator zou fijn zijn voor de buitenlanders. anders komt mijn brief als mosterd na de maaltijd.

9:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hartstikke goed!!

Ik ben al zo vrij geweest om een berichtje op mijn weblog te schrijven waarin ik verwijs naar je log van 24 mei. Ik hoop dat het daardoor weer wat meer mensen bereikt, al zullen het er misschien niet zoveel zijn als we willen.

Het lijkt mij nog steeds een goed plan als iedereen die dat wil een bericht op zijn weblog plaatst zodat er zoveel mogelijk belangstellenden worden bereikt.

En wat gebeurt er met de abonnees? Zou het niet zinvol zijn als die een brief krijgen met informatie. Dus niet alleen dat ze geen tijdschrift krijgen maar juist dat er mensen zijn die actie ondernemen.

Denk je dat het nodig is dat er handtekeningen ofzoiets worden verzameld?

9:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik zal het nauwlettend in de gaten houden want inderdaad een blad met zo'n historie moet gewoon behouden blijven!!

9:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik wacht vol spanning af op 1 juni, het blad MAG niet verloren gaan!

12:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind het ontzettend goed van je om dit op te pakken !!! Ik koop heel af en toe een nummer, maar het is een ontzettend mooi en informatief handwerkblad. Inmiddels ook al even op mijn weblog gemeld.........
Denk je ook goed aan jezelf?

4:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Al is het nog geen 1 juni, ik wil toch graag meedoen met deze reactie op het voor mij schokkende bericht, dat HZG is gestopt. Misschien dat dit berichtje op 1 juni geplaatst kan worden, want ik ga 31 mei op vakantie, dus 1 juni kan ik niet reageren. En ik wil wel graag meedoen met deze actie, want HZG MOET BLIJVEN.
Als ik terug ben van vakantie hoop ik goed nieuws te horen/lezen.
Heel veel succes met deze actie!
Handwerkgroeten van Leny van Merriënboer.

1:13 a.m.  
Blogger Leny said...

Ik zag, dat ik als 'anoniem' te boek sta. Ik heb me dus aangemeld bij Google.
Voor alle zekerheid: HZG MOET BLIJVEN

1:19 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Handwerken zonder Grenzen moet beslist blijven!

8:24 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Handwerken zonder Grenzen moet zeker blijven!!!
Namens mijn vriendin Hester P die niet internet

8:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hallo Tijm, ik heb vanmorgen 2 berichten geplaatst op Sancho, het forum voor zelfmaakmode. Dit forum heeft ruim 1800 leden. Ik heb de leden uitgenodigd het bericht bij jou te lezen en, als ze dat willen, te reageren.

Maar waarschijnlijk gaan er ook mensen reageren op het forum zelf.

Als je het wilt nalezen dan kun je het bericht in het openbare gedeelte van het forum via deze link zien:
http://www.verenigingsancho.nl/forum/viewtopic.php?t=28035

Voor het besloten gedeelte van het forum moet je ingelogd zijn, maar daar heeft tot nu toe nog niemand gereageerd.

Ik hoop dat we op deze manier nog meer mensen kunnen bereiken.

Groetjes, Hannah

1:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

het lukt mij niet om een mail te versturen naar libosanadvocaten@12move.nl
Ik krijg het meteen teruggestuurd. Hebben meer mensen hier last van
Elma

9:40 p.m.  

Een reactie posten

<< Home