donderdag, mei 17, 2007

"*#%$&^#!!!!!!!!!!!!!

Ik heb het zo gehad met die hernia en dan vooral met de klachten 's nachts, waardoor ik sinds 7 maart zeer slecht slaap.
Tot nu toe hou ik me goed staande maar nu zelfs morfinepleisters niet kunnen zorgen voor een nacht met slaap, zit ik even met een zeer kwaaie kop achter de PC.
Elke ochtend ben ik blij dat het 6 uur is en ik er van mezelf uit mag. Weer een nacht doorgekomen. En wat is het dan zalig om de breiblogs af te gaan voor nieuwe berichten. Echt, dat houd me op de been, de mooie foto's met inspirerend werk, de leuke geschreven stukjes. Even afleiding van mijn lijf.
Vandaag hield ik het niet langer uit dan tot 5uur om te blijven liggen.
Nu maar koffie en weer een rondje 'lopen' langs de breiblogs, misschien dat ik daar vrolijker van word.

23 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Begrijpelijk dat je af en toe ""*#%$&^#!!!!!!!!!!!!!" zegt! Sterkte met alles, ik hoop voor je dat er gauw wat aan gedaan kan worden.

8:20 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel veel sterkte, rugklachten zijn ook erg vervelend. Hopelijk gaat het snel over en kun je weer snel lekker slapen.

8:29 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

He lieverd! wat ontzettend K.U.T voor je! reageer je ook maar eens via het toetsenbord af, bah!

9:12 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Sterkte Tijm!!! Goed dat je even stoom af blaast!

9:28 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik weet wat je bedoelt heb een nekhernia gehad als je die pijn in je benen hebt wordt je helemaal gek zat ook regelmatig achter de p.c ik hoop dat er snel iets aan je hernia gedaan wordt

9:29 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Sterkte, ik hoop dat het snel beter wordt.

9:35 a.m.  
Blogger odette said...

Balen..... ik hoop dat er snel iets voor je gaat gebeuren zodat het beter zal gaan.
Sterkte...

9:44 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Sterkte Tijm, heel begrijpelijk dat je het af en toe helemaal gehad hebt. Ik hoop dat je rondje blogs je vrolijkheid en inspiratie biedt. Afleiding is soms zo welkom.

9:45 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind het echt heel erg voor je!

Weet je al wanneer je de mri scan krijgt? Er moet gauw iets aan gedaan worden. Heel, maar dan ook echt HÉÉL erg veel sterkte...

liefs van ber..

10:43 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

dat is echt balen zeg. Toen ik 5 jaar geleden ernstig ziek was, kon ik vaak ook niet slapen: je voelt je dan erg eenzaam. Ik hoop echt voor je dat het snel beter zal gaan. 1 tip kan ik je wel geven: niet proberen te gaan slapen als het niet lukt: dat heeft geen enkele zin. Niet verzetten tegen slapeloosheid: dat win je niet. Ga liever naar beneden boekje lezen, tv kijken, breien, bloggies lezen. Zo word je sneller moe en gaat slapen/ rusten daarna wat beter. Sterkte!

2:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

heel erg vervelend !! en dat is ws nog te zacht uitgedrukt!!!! heel veel sterkte en ik hoop dat er binnenkort goede vooruitzichten zijn !!!!!!!

3:28 p.m.  
Blogger Unknown said...

Dag meis!
je krijgt het wel voor de kiezen....Snap het helemaal dat je het helemaal gehad hebt, je moet inmiddels doodmoe zijn. Zondag was veeeeel te kort: we moeten echt een terras opzoeken, ergens in de Prinsentuin lijkt me wel wat. Zullen we een middagje Leeuwarden doen? Dan kunnen we tegelijkertijd HZG redden.... Mail me!
Liefs en sterkte

5:03 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Tijm, de pest van een hernia is, dat je lijf het niet meer (zo goed) doet, maar je hoofd doet het nog wel. Maak je je veel zorgen?
Eindeloze nachten klinken niet zo romantisch. En als de dag om 5 uur al begint, duurt het nog langer.
Heel veel sterkte en liefs.
monique

5:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dikke, warme knuffel.

6:33 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

we zullen doorbreien en foto's plaatsen! Ik leef met je mee, ontzettend vervelend. Is er een beetje een prognose op het moment?

6:54 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ohhh, Tijm. Wat verschrikkelijk die pijn. Wordt het langzamerhand niet tijd om verdere stappen te ondernemen? Hier kun je niet mee door gaan joh!Ik heb jaren pijn ghead van artrose in mijn knieen. 2 Jaar geleden heb ik in elke knie een halve kunstknie gekregen....wat een opluchting was dat! Meis, sterkte hoor.Hoop dat er snel een oplossing voor je komt.

7:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

och, jeetje, ik heb de neiging om extra vaak een log voor je te schrijven c.q. ook extra mooie dingen voor je te maken. Wat vind ik dit rot voor je.

12:16 a.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Als ik afleiding zoek op internet kan ik me echt helemaal vergapen aan dit blog met allemaal korte filmpjes van de avonturen van baby-ijsbeer Knut, wie weet werkt het ook voor jou:
http://blog.rbb-online.de/roller/knut/

2:24 a.m.  
Blogger Rose® said...

Tijm, HEEL VEEL STERKTE.
Dikke KNUFFEL

10:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

O, wat vind ik dit akelig voor je Tijm. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe en ik hoop dat er snel een goede behandeling voor je komt en dat je dan van die akelige pijn verlost bent.

4:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Balen zeg. Vreselijk dat verplicht wakker blijven met zoveel last. Ik hoop dat er snel verandering komt.

11:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

aaach zie je, ik had al zo'n gevoel dat ik meer moest bloggen. misschien moet je maar even een uitstapje maken maar mijn gewone blog dan? heb je nog wat in te halen :)
in ieder geval wens ik je sterkte en doorzettingsvermogen!

4:14 p.m.  
Blogger Irma said...

maar toch, wat vervelend.
Een operatie in het vooruitzicht?
Nou, dan zal ik maar mooie berichtjes blijven publiceren ...voor jou

10:39 a.m.  

Een reactie posten

<< Home