vrijdag, juni 08, 2007

Tip van de sluier

Deze mail van de curator is gisteravond laat bij mij binnen gekomen en wil ik graag met alle lezers en fans van Handwerken zonder Grenzen delen.

HZG is inmiddels verkocht en overgedragen aan een uitgever, die het blad zal (doen) voortzetten. Het blad is derhalve “gered”.
Ik bericht U op zeer korte termijn met betrekking tot de gegevens van de koper.
U kunt daarvan op Uw blog melding maken.



Ik durf haast nog niet te juichen, wil nog even de naam afwachten en horen wat de uitgever van plan is, maar volgens mij kunnen we zeggen dat de actie succes heeft gehad?!

35 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wauw, goed bericht!

7:38 a.m.  
Blogger - said...

*juich*

7:53 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

(voorzichtig) HOERA !!!!

8:07 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dit is te mooi om waar te zijn
Elma

8:36 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

(fluister:.....) Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
De vooruitzichten zijn gelukkig wat zonniger!

Goed gedaan iedereen!

8:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Goed gedaan, hoor!

9:13 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Fantastisch!!!!!!!
Ria

9:44 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Prachtig nieuws! Nu nog even afwachten of de nieuwe uitgever het blad in de huidige vorm voortzet!

9:53 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een goed bericht!

10:02 a.m.  
Blogger Elske said...

Tijm, alvast gefeliciteerd met het behaalde resultaat.
Je hebt je nek wel heel erg uitgestoken voor het voortbestaan van het blad, derhalve: mijn complimenten.
Groetjes, Elske

10:07 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hoera! hard gewerkt, het eerste resultaat is veelbelovend. goed gedaan tijm&co!

10:28 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik heb vast de vlag neergelegd ;)

10:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hé, ik was ook al voorzichtig met juichen !!

Maar als ik denk hoe we met ons allen gereageerd hebben om dit voor elkaar te krijgen ben ik ontroerd :-)).

Dus ik wens de nieuwe uitgever veel succes en hoop op veel inzicht voor een mooi blad voor ons allemaal !!!!!

11:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig! Ben heel benieuwd wie de nieuwe uitgever is en hoe het verder gaat. Tijm, wat goed dat je in actie bent gekomen.

12:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik durf wél te juichen. Joepie!

12:47 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

dat zou toch prachtig zijn!!! Goed zo Tijm!!!!!! 3 x hoera:)

4:00 p.m.  
Blogger Gawy said...

*zachtjes* applaus!...

5:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tijm.....complimenten voor jou aktie en toch alvast een kleine HOERA!!!!

5:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jippie, joegei. Pluim voor je inzet Tijm

5:39 p.m.  
Blogger Jenneke said...

Hiep hiep Hoera!! Ik ga mezelf een abonnement cadeau geven! Wat een heerlijk gevoel dat wij als breigemeenschap dat voor elkaar hebben gekregen! Bedankt Tijm!

5:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

fijn hoor tijm dat het allemaal positief verloopt tot zover.En ook allemaal op redelijke korte termijn, goed hoor!

7:17 p.m.  
Blogger Rineke said...

yay!!!

power to the people...!

8:49 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

hoera!

9:24 p.m.  
Blogger Unknown said...

Tijm, complimenten voor je actie!!
Iemand heeft er dus toch brood in gezien, goddank!
Nu maar hopen, dat het blad tamelijk hetzelfde blijft en niet afglijdt en het de zoveelste lifestyle-glossy gaat worden. Daar verschijnt er zowat iedere maand een nieuwe van.
Een handwerk-blad, dat is waar we op wachten!!

9:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nou, een klein sprongetje van geluk kan al wel...nog even wachten of we er een grand jeté à l'air van maken....

9:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hier een voorzichtig vreugdedansje.

9:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oh ik kan bijna niet wachten op méér nieuws!!!
Tijm, bedankt voor de update en actie!
Yes, yes, yes...
Zwaait alvast blij naar de nieuwe uitgever.
:o)

10:24 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig, gefeliciteerd, en begankt dat je deze actie hebt opgezet!!

10:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jemig de pemig, dat is nog eens leuk nieuws, drie hoeraatjes voor de uitgever die het blad gekocht heeft en natuurlijk voor jou!!!

11:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Een heel voorzichtig "Joepiaee".

Ik hoop inderdaad dat Hzg op dezelfde manier als voorheen zal worden voortgezet.

Maar tot nu toe heeft de actie geholpen.

8:04 a.m.  
Blogger Marion B. said...

hoi tijm,
helemaal geweldig!
het (hopelijke) resultaat en jouw (jullie) actie.
groetjes marion.

8:47 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tijm , wat heerlijk dat al je inspanningen niet voor niets zijn geweest. Proficiat!!

9:58 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

3-werf hoera,
ben benieuwd vanaf welke datum ik weer met hoopvolle verwachting naar de brievenbus kan lopen, om daar mijn geliefde handwerkblad uit te halen en met een grote pot thee, in kan gaan bladeren'.
Tijm fantastisch gedaan!!
Ingrid

12:54 p.m.  
Blogger odette said...

Hier ook alvast een voorzichtig hoeraatje, de actie lijkt resultaat te hebben. Nu is het wachten op het eerstvolgende nummer, ben benieuwd wanneer het in de bus zal vallen en hoe het eruit zal zien.

1:05 p.m.  
Blogger Irma said...

Een goed resultaat na de moeite die je je genomen hebt!
Gefeliciteerd.
Nou nog zelf gaan publiceren!

1:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home