dinsdag, juni 05, 2007

Wachten 2

Op 11 april heb ik bij Rowan een mooi blad besteld met het patroon erin van de trui hieronder. Ook heb ik 4 oude Rowan Magazines besteld.
Vol geduld zat ik daar steeds op te wachten. Eindelijk werd 17 mei het bedrag van de ING Cart gehaald, dus nu zou het echt snel komen, dacht ik.
Inmiddels is het 5-6-7 maar heb ik nog niks ontvangen.
Dus maar gebeld naar Holmfirth GB waar het bedrijf zit. Na veel zoeken in de computersystemen kon de aardige mevrouw mij melden dat de bestelling al op 18 mei verscheept was, maar ik heb niks ontvangen!!!
Nou zal ze het nogmaals sturen..................hopelijk komt het nu wel aan!!


11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het is te hopen dat je het blad voor het weekend in huis hebt zodat je aan deze bijzondere trui kunt beginnen. Dan wordt het toch nog een leuk weekend!

5:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooi patroon.

Netjes van ze dat ze het nogmaals sturen.

5:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Pakjes uit Engeland kunnen in 3 dagen in Nederland zijn (ik bestel soms wol in Engeland (o.a. Rowan), maar ja bij Rowan lijkt dat niet te lukken. Ik kreeg van hun een keertje een pakje waarop ze vergeten waren in het adres ook Nederland op te nemen. Het pakje was eerst in Denemarken geweest voordat het hierheen kwam. En ik lees er bij Rowan meer klachten over!!
Maar goed, het zal nu wel snel komen. Kan je lekker gaan breien, het is een heel mooi patroon!

5:51 p.m.  
Blogger Rineke said...

hoi Tijm,

jij zat ook in mijn droom vannacht, we waren op een feestje bij Froukje.
Leuk he?

hoe gaat het met je rug???

6:54 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Oh ik hoop dat je ze nu snel binnenkrijgt! Heb je de wol al besteld? En welke kleur is het nu geworden?

10:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat is raar bij m9ij is precies hetzelfde gebeurt, dwz, per abuis had ik 2x dezelfde bestelling gedaan voor de bladen. Heb echter maar 1x 4 bladen ontvangen terwijl er 2x van de rekening is afgeschreven. En inderdaad zei de mw van Rowan dat het al verstuurd was. Uiteindelijk een week of 3 later weer contact opgenomen en nu maar gevraagd of zij het geld terug willen storten. Moet alleen nog even zien of dat ook gebeurt is. Vreemd!

10:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jee wat vervelend Tijm!!! Hopelijk krijg je het nu wel!!

Heb ik geloof ik al een keer gezegd....ik vind hem super!!!

Ben beniewd wat je aktie heeft opgeleverd....

11:51 p.m.  
Blogger Rineke said...

ha (reaktie op jouw reaktie)
het was Froukje mijn nicht. Ze gaf een feestje in haar huis (een droomhuis, ik heb haar echte huis nooit gezien) en jij en ik waren beide op het feest, wat de hele nacht doorging. Er was ook iets vaags met een fiets, maar hoe dat nou ook al weer zat?

Zou het een voorspellende droom zijn?

10:05 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Hè wat vervelend. Ik bestel wel eens plantjes uit Engeland, die zijn er meestal vrij snel. Jammer dat het zo lang duurt, bij mij zakt het enthousiasme dan vaak ook wat af. Ik neem toch niet aan dat een enthousiaste postbezorger er mee vandoor is...
Maar ja, als alles binnen is, vrijdag bijvoorbeeld ;-)?, dan kan je meteen beginnen.

10:27 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Fijn dat ze het pakketje nogmaals gaan versturen, hopelijk heb je het nu snel binnen. Ik heb het patroon rond dezelfde tijd besteld en het was met drie dagen binnen, ik stond versteld over de snelheid. Het kan dus ook anders.

Ik ben benieuwd met welk garen en welke kleur jij de Portia gaat breien, ik ben er nog steeds niet uit :-)

10:50 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Tijm,
Wat erg leuk dat je die mooie trui toch gaat maken.
Ik heb het zelf ook een keer gehad met Rowan dat het zo lang duurde. Ik heb toen ontdekt dat hun post via Denemarken gaat en daar blijft het soms een hele tijd liggen. Maar uiteindelijk kwam het wel.

11:34 a.m.  

Een reactie posten

<< Home