zaterdag, juni 09, 2007

De vlag kan uit

Zonet heb ik een mail ontvangen van Yvonne Koop. Zij is hoofdredactrice van Handwerken zonder Grenzen. Ze heeft gister een gesprek gehad met de nieuw uitgever.
Hieronder een deel van haar mail:

Op je weblog kun je melden dat dus HzG vanaf juli weer gaat verschijnen en dat de abonnees gewoon krijgen waar ze recht op hebben, nl 6 of 12 nummers, al naar gelang hun abonnement. De datum waarop hun abonnement afloopt c.q. verlengd kan worden schuift gewoon op.

Mensen, het blad is gered!

32 Comments:

Blogger TessaS said...

Wat een fantastisch nieuws!!! Onze actie heeft resultaat gehad. Hebben ze een nieuwe uitgever gevonden?
Gefeliciteerd allemaal!

3:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ontzettend hartelijk superveel gefeliciteerd! Jullie actie heeft dit opgeleverd! Goed man!!

groetjes, ber

3:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Helemaal geweldig!

5:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een opluchting !!!

En fijn Yvonne dat je kan blijven !!!

5:43 p.m.  
Blogger odette said...

Dat is zeker goed nieuws... joepieeee,

6:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat goed! Gefeliciteerd

6:13 p.m.  
Blogger Unknown said...

Wauw! Joepie!
En bedankt voor al je werk!

8:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig nieuws!!Dank voor je inzet. Willy.

8:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Helamaal super, ik neem gelijk een abonnement joepie. Dank voor je tip, qua hengsels, ze zitten er inmiddels aan.

9:31 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Jeeeeeeee

10:33 p.m.  
Blogger Marion said...

*JUICH!!*

Helemaal goed. Bedankt voor je initiatief Tijm, je bent ene kei!

11:37 p.m.  
Blogger Unknown said...

Hee meissie: You Did It! Vlag uit voor jou, taart en champagne en heel veel (virtuele, kom ze nog in het echt ergens geven) zoenen, kusjes en hugs....

1:01 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

SUPER !!!
Kan ik mezelf toch een abbonement kado doen !!
Nu nog even uitzoeken waar ...

Petrouchka

6:13 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

O, wat een geweldig goed nieuws!!!

Ik ben blij dat we dit met zijn allen, maar vooral jij, hebben kunnen bewerkstelligen.

Dank je wel voor het nemen van het initiatief Tijm! Aplaus!!

10:28 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

HOERA!

11:43 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

geweldig nieuws! Dit bewijst maar weer dat internet echt een fantastisch medium is: zonder de snelle communicatie was dit nooit gelukt ( en uiteraard niet zonder jou als initiatiefnemer)

12:12 p.m.  
Blogger Rose® said...

Bedankt voor je inzet. Samen komen we jullie er wel.
Veel succes in de toekomst voor een magazine dat er mag zijn.

12:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

De nieuwe eigenaren zijn nu hard aan het werk om alles organisatorisch en technisch weer op de rails te krijgen, maar inhoudelijk krijg ik de vrije hand. De reacties van vele lezeressen/fans van HzG hebben ook op hen veel indruk gemaakt, dus vandaar opnieuw mijn hartelijke dank voor de gigantische inzet om HzG te laten voortbestaan!!!

12:38 p.m.  
Blogger Marion B. said...

tijm, ik volg dit aldoor en ik ben reuze blij met het resultaat. jij(jullie) hebben een bloemetje verdient.
groetjes en ik blijf op de blog kijken want dat vind ik zo wie zo erg leuk.
groetjes marion.
ps, zag ik jou nou ook op de doornroosjes?

12:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig, bedankt dat je zoveel moeite hebt gedaan. groetjes Martine

3:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd! Daar ben ik echt blij mee.

7:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel fijn voor de abonnees maar ik heb nog niemand op de blog gehoord over de medewersters die nu werkloos thuis zitten en maar moeten zien of ze nog een baan krijgen. Gelukkig voor de hoofdredactrice dat de nieuwe uitgever haar wel heeft overgenomen. Trouwens voor 1 juni het al bekend dat het was overgenomen dus dat was al voor de actie.

8:52 p.m.  
Blogger Tijm said...

Hallo Laatste Anonieme berichter,

Wist jij dat het al overgenomen was??
Hoe kan dat? En hoe kan het dat wij dat niet wisten??
De curator hield ons op de hoogte dus hoe dit zit snap ik niet.
Ja, ik vind ook dat er erg raar door de uitgevers met de medewerkers omgegaan werd/wordt. Zeer kwalijke zaak.
Wij waren via de blog hard bezig om te proberen het blad van de ondergang te behouden (en te hopen dat dit ook positief resultaat zou hebben voor de medewerkers).
Dus daar lag het accent.
Iedere lezer wil ook graag het beste voor de medewerkers!!!!

7:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hiep hoi, dat het gelukt is,
ons favoriete handwerkblad blijft bestaan!
Wat de laatste anonieme reactie betreft: het is natuurlijk altijd gemakkelijk om commentaar te geven en alles van te voren te weten,waarom dan geen eerdere reactie?? en wees dan zo sportief om je bekend te maken!
Een blije HZG abonnee.

12:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een opluchting!
Dank voor je inzet zodat wij allemaal onze stem konden laten horen.
Super!
Jo An van Wolhalla

12:53 p.m.  
Blogger Ammerins said...

Hoeraaaaa!
Zodra ik mijn huidige opdracht betaald heb gekregen (leve het leven van de freelancer...) ga ik een abonnement bestellen!!!

Ammerins

2:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gewoon fijn!

4:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat een goed nieuws!

5:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat een geweldig nieuws! tijm, je bent mijn held van de dag hoor!

8:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Tijm,
ik dacht dat ik hier al op gereageert had?
Niet te zien dus, LOL

Maar hierbij alsnog dan: Hieperdepiep!
Alleen dat van de medewerkers, tja ik weet er ook niets van, maar hopelijk vinden ze snel weer ander(?) leuk werk.

En misschien geeft anoniem (maar dat wordt je door blogger al snel) ;o) ook nog een nadere toelichting?
Ik ben blij dat het blad een herstart krijgt!

9:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Als abonnee van het eerste uur ben ik hartstikke blij met met het goede nieuws. Ieders inzet is hartverwarmend. Hoop nog lang van het blad te kunnen genieten.
Gefeliciteerd!
groetjes, henny

12:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat goed wat goed wat goed! Zo zie je maar weer dat je met zn allen best invloed kan hebben op de wereld!

2:54 a.m.  

Een reactie posten

<< Home