maandag, april 09, 2012

Regenmiddag.

Een vrije dag zo aan het begin van de nieuwe week. Jammer alleen dat het zulk vies weer is.
Ik had graag naar de tuin gewild maar laat het dit keer afweten door de vele regen. En ook omdat het nu zo lekker zitten is op de bank, met allerlei leuke werkjes.
Breien aan de lappendeken.
Vest van possumgaren afhechten.
Boek inkijken over vilten.
Verder met Joris breien.
Op de laptop zoeken naar een patroon voor een nieuw vest met garen van Klazien.
Koffie met paaseitjes onder handbereik, net als de mobiel om de buienrader te checken.
En het nieuwe boek van Alma Huiskens (rode lintje) wat zo leuk is om te lezen.
En tussen al die spulletjes, zit ik lekker te genieten, op de bank, in mijn hoekje.
Houtkachel aan en radio 4 op te achtergrond.

GENIETEN!

6 Comments:

Blogger MoniqueB. said...

Heb je al een patroon gevonden?? Het ziet er gezellig uit, zoveel spul op de bank.

5:54 p.m.  
Blogger Martine said...

Klinkt heerlijk allemaal!

6:25 p.m.  
Anonymous froukje said...

Ja echt lekker zo'n dagje vrij extra!

7:28 a.m.  
Blogger Aal said...

Meer heeft een mens toch niet nodig he? Heerlijk, die 'rommelige' bank. Kon de mijne zijn!

8:19 p.m.  
Blogger Unknown said...

Klinkt erg prettig!!

12:21 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

En als je heel veel garen overhoudt van de domino"blankie", gewoon verder gaan met de Beekeepers Quilt. Ik ben niet te zuinig om het patroon te bestellen, maar ik heb de foto's eens goed bekeken, zo ongeveer de steken geteld en toen besloten het op mijn eigen manier te gaan doen. Sokkenboordopzet op vier naalden, toe-up breiend meerderen, toe-down breiend minderen, keren, drienaalds afkanten, gewoon twee sokkentenen aan elkaar breien. Verder staan er filmpjes zat op het web om het aan elkaar zetten uit te leggen, maar ook dat doe ik wel naar eigen inzicht (meer als 50 jaar gebreid). Het is verslavend, vreet meer wol dan de domino's, maar wordt warmer. garen zat, zoveel, dat ik de breidagen vermeden heb (jank, jank), want ik weet dat ik me dan niet inhouden kan, zoveel mooie garens die smeken om noordwaarts te mogen kan ik niet weerstaan.

11:43 a.m.  

Een reactie posten

<< Home